Primátor Ivo Nesrovnal o električke do Petržalky i peripetiách boja s vizuálnym smogom.
Autor Tablet.TV
Bratislava 21. apríla (TABLET.TV) –Z 3000 reklamných zariadení na pozemkoch hlavného mesta, ktoré identifikovali počas pasportizácie v roku 2016, má do konca aktuálneho volebného obdobia ostať nanajvýš polovica. Primátor Bratislavy Ivo Nesrovnal to uviedol v relácii Hlavné mesto.
V tejto súvislosti informuje o odstraňovaní nelegálnych bilbordov, približuje aj peripetie boja s trojnožkami a spoločnosťou, ktorá ich bez povolenia umiestňuje na pozemky a majetok hlavného mesta.
V diskusii sa tiež venuje aktuálnemu štádiu prípravy výstavby električkovej trate na koniec Petržalky, vrátane riešenia urbanistického konceptu centrálneho petržalského koridoru, ktorým bude električková trať prechádzať.
Spomína i novú marketingovo-komunikačnú stratégiu destinácie Bratislavy, ako miesta jedinečných zážitkov pre turistov.
V tejto súvislosti informuje o odstraňovaní nelegálnych bilbordov, približuje aj peripetie boja s trojnožkami a spoločnosťou, ktorá ich bez povolenia umiestňuje na pozemky a majetok hlavného mesta.
V diskusii sa tiež venuje aktuálnemu štádiu prípravy výstavby električkovej trate na koniec Petržalky, vrátane riešenia urbanistického konceptu centrálneho petržalského koridoru, ktorým bude električková trať prechádzať.
Spomína i novú marketingovo-komunikačnú stratégiu destinácie Bratislavy, ako miesta jedinečných zážitkov pre turistov.