Quantcast
Spravodajský portál Tlačovej agentúry Slovenskej republiky
Piatok 26. apríl 2024Meniny má Jaroslava
< sekcia Ekonomika

Nedoručený SMS lístok na MHD treba reklamovať u operátora

Ilustračná snímka. Foto: TASR/František Iván

V súvislosti s takýmito prípadmi z minulého týždňa v Košiciach o tom v utorok informoval Dopravný podnik mesta Košice (DPMK).

Košice 24. októbra (TASR) – V prípade nedoručenia správy o platnosti SMS lístka na MHD treba problém reklamovať u mobilného operátora a pre cestu zvoliť iný spôsob zakúpenia cestovného lístka. V súvislosti s takýmito prípadmi z minulého týždňa v Košiciach o tom v utorok informoval Dopravný podnik mesta Košice (DPMK).

Technický problém s odosielaním notifikácie SMS lístka nastal podľa DPMK u mobilného operátora. Ten zaznamenal technický výpadok služieb, medzi nimi aj danej SMS služby, vo štvrtok 19.10. v noci a trval až do piatka 20.10. Podľa oznámenia sprostredkovateľa služby postihnutí zákazníci budú informovaní o spôsobe refundácie.

"Upozorňujeme cestujúcich, že technický problém operátora ich neoprávňuje na cestovanie bez platného cestovného lístka a nemá vplyv na platnosť udelenej pokuty. Cestujúci bez prijatej správy o platnom lístku sa považuje za cestujúceho bez platného cestovného lístka a pracovníci prepravnej kontroly v takom prípade postupujú rovnako ako v prípade cestujúceho bez platného cestovného lístka," uviedla hovorkyňa DPMK Michaela Karaffová.