Quantcast
Spravodajský portál Tlačovej agentúry Slovenskej republiky
Pondelok 20. máj 2024Meniny má Bernard
< sekcia Ekonomika

Eurosport bude propagovať Slovensko ako turistickú destináciu

Oravský Hrad Foto:

Cieľom kampane je predstaviť Slovensko ako celoročnú turistickú destináciu širokej verejnosti v 54 krajinách.

Bratislava/Londýn 11. septembra (TASR) – Slovensko sa bude od štvrtka (12.9.) prezentovať prostredníctvom reklamného spotu na jednom z najsledovanejších športových televíznych kanálov Eurosport. Počas dvojmesačnej kampane sa propagácia Slovenska objaví v prestávkach prenosov z tenisových, futbalových i cyklistických súťaží.

"Tridsaťsekundový spot bude celkovo odvysielaný 180-krát," informoval TASR Martin Šebesta, hovorca zadávateľa reklamy - Slovenskej agentúry pre cestovných ruch (SACR). Slovensko bude podľa jeho slov v spote prezentované ako celoročná turistická destinácia. "Cieľom kampane je predstaviť ho širokej verejnosti v 54 krajinách s dosahom na 60 miliónov divákov," dodal Šebesta.

Spot je nahovorený v angličtine, na francúzskych okruhoch televíznej stanice bude doplnený o titulky vo francúzštine.



"Diváci ho uvidia napríklad počas majstrovstiev sveta vo vodnom slalome v Českej republiky, tenisového turnaja žien WTA tour v Linzi, ale aj počas priamych prenosov z futbalu, boxerských súbojov a cyklistických pretekov," spresnil Šebesta.

Dodal, že TV Eurosport bola vybraná na základe mediálnej analýzy i pozitívneho ohlasu na kampaň SR v roku 2008, ktorá zahŕňala aj obdobie Olympijských hier v Pekingu.