Quantcast
Spravodajský portál Tlačovej agentúry Slovenskej republiky
Nedela 28. apríl 2024Meniny má Jarmila
< sekcia Ekonomika

Generali sa tretíkrát v rade stala Najinovatívnejšou poisťovňou

Generali sa tretíkrát v rade stala Najinovatívnejšou poisťovňou na trhu Foto: Generali

Zároveň sa umiestnila na prvých troch miestach v šiestich z ôsmich hodnotených kategórií v sekcii Poisťovne.

Bratislava 26. októbra (OTS) - Poisťovňa Generali v súťaži Zlatá minca 2023 opäť bodovala. Tretí rok po sebe ju odborná porota vyhodnotila ako Najinovatívnejšiu poisťovňu na trhu. Zároveň sa umiestnila aj v prvej trojici oceňovaných poisťovní v šiestich z ôsmich hodnotených kategórií. Zlaté mince za druhé miesta získala v kategóriách Rizikové životné poistenie, PZP motorových vozidiel, Havarijné poistenie, Poistenie podnikania a Poistenie zodpovednosti zamestnanca. V kategórii Poistenie nehnuteľností obsadila tretie miesto.

Generali si zo súťaže Zlatá minca odnáša každoročne viacero ocenení. Som rád, že aj tento rok sme obstáli v silnej konkurencii a odborná porota opätovne ocenila, že ponúkame kvalitné poistné riešenia prispôsobené potrebám našich klientov,“ hovorí Pavol Pitoňák, vedúci organizačnej zložky Generali Poisťovňa a obchodný riaditeľ pre Slovensko.

Generali je opäť najinovatívnejšia
Odborná porota zložená z 219 nezávislých finančných expertov vyhodnotila Generali za Najinovatívnejšiu poisťovňu už tretíkrát v rade.

„Získanie titulu Najinovatívnejšia poisťovňa tretí rok po sebe je pre nás veľkým záväzkom a zároveň motiváciou neustále inovovať naše produkty a procesy, aby sme našim klientom a partnerom mohli aj naďalej ponúkať to najlepšie na trhu. Svet okolo nás sa neustále mení a my musíme na tieto zmeny nielen adekvátne reagovať, ale ako inovačný líder byť vždy pár krokov napred. Určovať trendy v našom segmente je náročná úloha, ktorej sme sa však zhostili s nadšením,“ dodáva Pavol Pitoňák.

O súťaži Zlatá minca
Zlatá minca je nezávislá a transparentná súťaž finančných produktov, ktorá sa na Slovensku koná od roku 2005. O poradí v jednotlivých kategóriách rozhoduje odborná porota, ktorú tvoria ekonomickí novinári, zástupcovia vysokých škôl, finančných serverov, finančných sprostredkovateľov, profesijných asociácií, autori kníh, tvorcovia projektov finančnej gramotnosti, advokáti a aktuári. Každý člen odbornej poroty vyberá tri najlepšie produkty v kategórii, v ktorej má odborný názor. Odporúčanými kritériami výberu sú kvalita, zaujímavosť a využiteľnosť produktov pre čo najširšiu skupinu populácie.