Quantcast
Spravodajský portál Tlačovej agentúry Slovenskej republiky
Piatok 24. máj 2024Meniny má Ela
< sekcia Ekonomika

Kaufland je jedným z 10 šampiónov zákazníckej skúsenosti na Slovensku

Kaufland je jedným z 10 šampiónov zákazníckej skúsenosti na Slovensku Foto: Kaufland

Štúdia Originál CX realizovaná spoločnosťou KPMG Nunwood po tretí raz vyhodnotila skúsenosti zákazníkov so značkami pôsobiacimi na Slovensku.

Bratislava 5. februára (OTS) - Vytvorila tak rebríček TOP 50 značiek, v ktorom sa Kaufland umiestnil na desiatej priečke.

Do prvej desiatky top značiek sa Kaufland prebojoval ako jediný reťazec s potravinami a svoju priamu konkurenciu porazil vo všetkých analyzovaných pilieroch zákazníckej skúsenosti. Respondenti pri Kauflande zo všetkého najviac vyzdvihli príjemné prostredie so širokým sortimentom, ktorý spĺňa ich očakávania, férové a transparentné správanie i úprimnosť firemnej filozofie, ktorá rozumie ich životnému štýlu.
Kaufland je jedným z 10 šampiónov zákazníckej skúsenosti na Slovensku
Foto: Kaufland

V hodnotení lojality zákazníkov, ktoré zisťovalo pravdepodobnosť opakovaného nákupu respondentov, získal Kaufland najvyššie skóre medzi všetkými 120 hodnotenými značkami. „V našej filozofii je spokojnosť zákazníka vždy na prvom mieste a všetky naše aktivity smerujú práve k vytvoreniu pozitívnej zákazníckej skúsenosti. Takáto spätná väzba nás preto nesmierne teší,“ vyjadrila sa Lucia Langová, hovorkyňa spoločnosti Kaufland.

Zákaznícka skúsenosť, ktorú Originál CX skúma, reprezentuje všetko to, čo o značke hovoria jej zákazníci, a nie to, čo o sebe hovorí sama. Top značky, medzi ktoré sa Kaufland hrdo radí, dokážu tieto dva prístupy zjednotiť a svoje hodnoty a vízie uveriteľne prenášajú do reálneho vzťahu so svojím zákazníkom.