Quantcast
Spravodajský portál Tlačovej agentúry Slovenskej republiky
Sobota 27. apríl 2024Meniny má Jaroslav
< sekcia Ekonomika

Kvalitu služieb v cestovnom ruchu zanalyzuje KPMG za 106.800 eur

Na snímke muž odhŕňa sneh zo stola na terase reštaurácie na Skalnatom Plese vo Vysokých Tatrách 24. septembra 2014. Foto: TASR/Oliver Ondráš

Taký je výsledok súťaže, ktorý bol zverejnený vo vestníku verejného obstarávania.

Bratislava 29. decembra (TASR) - Kvalitu služieb v cestovnom ruchu na Slovensku zanalyzuje pre ministerstvo dopravy spoločnosť KPMG Slovensko za cenu 106.800 eur vrátane dane z pridanej hodnoty (DPH). Taký je výsledok súťaže, ktorý bol zverejnený vo vestníku verejného obstarávania.

Rezort dopravy pôvodne odhadoval hodnotu zákazky vo výške 250.000 eur bez DPH. V súťaži si vyberal z piatich ponúk a kritériom pre výber víťaza bola najnižšia cena.

Analýza by sa mala zamerať napríklad na kvalitu služieb v turistických informačných centrách, hotelierstve, ale aj v zimných lyžiarskych strediskách či na kúpaliskách a v akvaparkoch. "Naším cieľom je predovšetkým zlepšiť kvalitu služieb v cestovnom ruchu," opísalo ešte pri vyhlasovaní tendra ministerstvo dopravy.

Súčasťou zákazky je okrem analýzy aj vypracovanie národného štandardu kvality služieb cestovného ruchu na Slovensku, a to na základe kúpenej zahraničnej licencie, ale aj z výstupov z analýzy kvality služieb. Ním by sa mala hodnotiť kvalita stredísk a zariadení cestovného ruchu. Treťou časťou zákazky je tvorba značky, čiže branding Národného systému kvality služieb cestovného ruchu.