Index spotrebiteľskej dôvery v máji stúpol na 76 bodov zo 74,6 bodu v apríli.
Autor TASR
Madrid 13. júna (TASR) - Nálada španielskych spotrebiteľov sa v máji zlepšila druhý mesiac po sebe. Domácnosti lepšie hodnotili svoju aktuálnu situáciu.
Index spotrebiteľskej dôvery v máji stúpol na 76 bodov zo 74,6 bodu v apríli, uviedlo španielske Centrum pre sociologický výskum (CIS).
Index hodnotenia aktuálnej situácie v ekonomike vzrástol na 66,1 bodu zo 61,1 bodu a index očakávaní sa zhoršil o 2,2 bodu na 75 bodov.
Index hodnotenia situácie na trhu práce si polepšil o 3,6 bodu na 83,1 bodu a index hodnotenia situácie domácností sa zvýšil o 4,8 bodu na 66,6 bodu.
Index spotrebiteľskej dôvery v máji stúpol na 76 bodov zo 74,6 bodu v apríli, uviedlo španielske Centrum pre sociologický výskum (CIS).
Index hodnotenia aktuálnej situácie v ekonomike vzrástol na 66,1 bodu zo 61,1 bodu a index očakávaní sa zhoršil o 2,2 bodu na 75 bodov.
Index hodnotenia situácie na trhu práce si polepšil o 3,6 bodu na 83,1 bodu a index hodnotenia situácie domácností sa zvýšil o 4,8 bodu na 66,6 bodu.