Quantcast
Spravodajský portál Tlačovej agentúry Slovenskej republiky
Piatok 26. apríl 2024Meniny má Jaroslava
< sekcia Ekonomika

V súťaži mladých podnikateľov je výhrou reklamná kampaň za 100-tisíc

Foto: TASR/AP

Cieľom súťaže je identifikovať inovatívne podnikateľské nápady mladých ľudí a prispieť k ich premene na úspešné podnikanie.

Bratislava 20. apríla (TASR) - Vyše tretine mladých podnikateľov chýbajú informácie o tom, ako získavať zákazníkov a ako robiť efektívne reklamu. Ukázal to prieskum, ktorý medzi mladými podnikateľmi urobilo Združenie mladých podnikateľov Slovenska.

Podľa predsedu združenia Jána Solíka mentoring aj reklamu však môžu mladí získať, ak uspejú v jedinečnej súťaži Podnikateľský nápad roka.

"Sme presvedčení, že mnohí mladí ľudia majú dobré nápady a vieru v to, že úspešné podnikanie môže byť postavené na jednoduchej, ale účinnej myšlienke a odhodlaní a pracovitosti zakladateľa. Ak k týmto elementom primiešame podnikateľské skúsenosti mentora a hodnotnú marketingovú kampaň, šanca na vznik nového úspešného podnikania je veľmi vysoká. Súťažou chceme dať príležitosť ľuďom, ktorí majú originálne podnikateľské nápady a tiež dokázať, že počiatočný kapitál v státisícoch eur nie je vždy nevyhnutnou podmienkou k tomu, aby mohlo vzniknúť úspešné podnikanie," povedal pre TASR Solík.

Prvý ročník súťaže Podnikateľský nápad roka vyhlásilo združenie v spolupráci s partnermi projektu. Cieľom súťaže je identifikovať inovatívne podnikateľské nápady mladých ľudí a prispieť k ich premene na úspešné podnikanie.

Víťaz získa reklamnú kampaň v hodnote 100.000 eur pre podnikateľský nápad, vďaka ktorému bude na trh uvedený nový produkt alebo služba v roku 2012. Finalisti získajú tiež poradenstvo pri tvorbe podnikateľského plánu, bizniscoaching či možnosť rokovať s investormi. Súťaž je určená všetkým, ktorí majú viac ako 18 a menej ako 35 rokov a svoj podnikateľský nápad prihlásia do konca mája 2012. Prihlášku možno nájsť na www.podnikatelskynapadroka.sk