V porovnaní s predchádzajúcim rokom to predstavuje 26,9-% nárast. K 30. júnu vzrástla zákaznícka báza spoločnosti o štvrtinu na 1.250.
Autor TASR
Bratislava 25. júla (TASR) - Spoločnosť Telefónica Slovakia (komerčne pôsobiaca pod značkou O2) dosiahla v prvom polroku 2012 celkové výnosy 92,8 milióna eur. V porovnaní s predchádzajúcim rokom to predstavuje 26,9-% nárast.
K 30. júnu vzrástla zákaznícka báza spoločnosti o štvrtinu na 1.250.294 aktívnych zákazníkov. Spoločnosť zároveň dosiahla v prvej polovici roka 2012 kladný prevádzkový zisk pred odpismi a amortizáciou (OIBDA), ktorý medziročne vzrástol takmer dvojnásobne.
„V druhom štvrťroku sme zaznamenali významný nárast počtu zákazníkov s platbou na faktúru aj vďaka uvedeniu nového úspešného produktu O2 Paušál. Zároveň sme v danom období začali napĺňať aj stratégiu 2. fázy rozširovania našej 3G siete. Tou chceme už na jeseň pokrývať 50 % populácie Slovenska,“ uviedol generálny riaditeľ spoločnosti Telefónica Slovakia Ramiro Lafarga Brollo.
Priemerný mesačný výnos na zákazníka (ARPU) predplatených služieb v prvých šiestich mesiacoch 2012 dosiahol 8,3 eura, ARPU pri zákazníkoch platiacich na základe faktúry predstavoval 16,5 eura.
Od začiatku roka 2012 zaznamenala spoločnosť čistý nárast zákazníckej bázy o vyše 86.000. Za týmto rastom stál najmä 40-% medziročný nárast počtu zákazníkov fakturovaných služieb na takmer 575.000, zatiaľ čo počet zákazníkov predplatených služieb vzrástol medziročne o 14,1 % na 676.000. Podiel zákazníkov fakturovaných služieb stúpol medziročne o 5,0 percentuálneho bodu na 46 %.
K 30. júnu vzrástla zákaznícka báza spoločnosti o štvrtinu na 1.250.294 aktívnych zákazníkov. Spoločnosť zároveň dosiahla v prvej polovici roka 2012 kladný prevádzkový zisk pred odpismi a amortizáciou (OIBDA), ktorý medziročne vzrástol takmer dvojnásobne.
„V druhom štvrťroku sme zaznamenali významný nárast počtu zákazníkov s platbou na faktúru aj vďaka uvedeniu nového úspešného produktu O2 Paušál. Zároveň sme v danom období začali napĺňať aj stratégiu 2. fázy rozširovania našej 3G siete. Tou chceme už na jeseň pokrývať 50 % populácie Slovenska,“ uviedol generálny riaditeľ spoločnosti Telefónica Slovakia Ramiro Lafarga Brollo.
Priemerný mesačný výnos na zákazníka (ARPU) predplatených služieb v prvých šiestich mesiacoch 2012 dosiahol 8,3 eura, ARPU pri zákazníkoch platiacich na základe faktúry predstavoval 16,5 eura.
Od začiatku roka 2012 zaznamenala spoločnosť čistý nárast zákazníckej bázy o vyše 86.000. Za týmto rastom stál najmä 40-% medziročný nárast počtu zákazníkov fakturovaných služieb na takmer 575.000, zatiaľ čo počet zákazníkov predplatených služieb vzrástol medziročne o 14,1 % na 676.000. Podiel zákazníkov fakturovaných služieb stúpol medziročne o 5,0 percentuálneho bodu na 46 %.