Bratislava 4. marca (OTS) - Aké sú súčasné trendy vo vybavení predajní v zmysle požiadaviek na dizajn, farebnosť mobiliáru a doplnkov? Ktoré prvky v súčasnom retaile na Slovensku sa považujú za nemoderné, „prežité“ a neoriginálne? Aj o týchto témach v rozhovore s Petrom Muzikom, generálny riaditeľom spoločnosti Reccom, s.r.o.
Peter Muzika, Generálny riaditeľ spoločnosti Reccom, s.r.o.
Zariaďovaniu obchodných prevádzok sa venuje od roku 2002. Najskôr v spoločnosti Siegel Slovakia, s.r.o., ktorej sa neskôr stal riaditeľom. V roku 2007 bol spoluzakladateľom súčasnej spoločnosti
Reccom, s.r.o., špecialistu na vybavenie kamenných predajní. Spoločnosť remodeluje najmä supermarkety, čerpacie stanice, papierníctva a drogérie.