< späť

Platitelia spotrebných daní komunikujú s FS SR už len elektronicky

Ilustračné foto Foto: TASR

Doručovanie papierovou formou sa so spustením obojsmernej komunikácie končí.

Bratislava 11. januára (TASR) - Finančná správa začína od pondelka (11. 1.) s platiteľmi spotrebných daní komunikovať už len elektronicky. Všetky prijímané a odosielané dokumenty budú evidované v elektronickej forme a následne sprístupnené v spise daňového subjektu v rámci osobnej internetovej zóny na portáli finančnej správy. Doručovanie papierovou formou sa so spustením obojsmernej komunikácie končí. Obojsmerná komunikácia v oblasti spotrebných daní je prvým krokom k celkovej obojsmernej elektronickej komunikácii.

"Používatelia portálu by si mali preveriť, či majú splnomocnenie na prijímanie dokumentov, ktoré má štandardne len konateľ alebo štatutár spoločnosti. Ak ho konateľ alebo štatutár nemá, potrebné je, aby sa zaregistroval. V prípade, že takéto oprávnenie nemá v spoločnosti nikto, nebude možné prijímať elektronické zásielky," upozornila hovorkyňa Finančnej správy (FS) SR Patrícia Macíková.

Viac informácii, ako aj príručka s jednoduchým návodom je na stránke www.financnasprava.sk v časti elektronické služby. Aktuálne informácie o obojsmernej elektronickej komunikácii sú v časti infoservis. V prípade nejasností bude k dispozícii aj kontaktné centrum na čísle 048/43 17 222.

Páči sa mi TERAZ.SK na Facebooku

Staňte sa fanúšikom a sledujte dôležité správy z TASR priamo na vašom Facebooku.