Quantcast
Spravodajský portál Tlačovej agentúry Slovenskej republiky
Utorok 16. apríl 2024Meniny má Dana a Danica
< sekcia Ekonomika

Plzeňský Prazdoj Slovensko dosiahol trhový podiel 37,1 %

Ilustračné foto. Foto: TASR/AP

Nárast zaznamenali aj ostatné prémiové české ležiaky, ktorých predaj vzrástol o viac ako 43 % percent.

Bratislava 28. marca (TASR) - Rok 2017 bol pre Plzeňský Prazdroj Slovensko kľúčový a spoločnosť opäť potvrdila rastúci trend, keď predajom vyše 1,5 milióna hektolitrov prekonala svoje výsledky z predchádzajúceho roka o takmer 5 %. Významný podiel na úspechu mala značka Pilsner Urquell, čo potvrdzuje aj nárast jej predaja z minulého roka. V súčasnosti trhový podiel tejto spoločnosti predstavuje 37,1 %.

Napriek premenovaniu Pivovarov Topoľčany na Plzeňský Prazdroj Slovensko, ako informoval v stredu v Bratislave na stretnutí s novinármi obchodný riaditeľ spoločnosti Martin Grygařík, sa na Slovensku predáva Pilsner Urquell vyrobený výhradne v Plzni.

Nárast zaznamenali aj ostatné prémiové české ležiaky, ktorých predaj vzrástol o viac ako 43 % percent. Nealkoholické pivo Birell v rámci konzumácie nealkoholických pív v SR je na prvom mieste.

Akciová spoločnosť Plzeňský Prazdroj Slovensko je pivovarníckou spoločnosťou na Slovensku s viac ako 650 zamestnancami. Spoločnosť patrí pod jednotku Asahi Breweries Europe Group, ktorá vznikla po akvizícii piatich stredoeurópskych pivovarníckych spoločností japonskou pivovarníckou spoločnosťou Asahi.