Quantcast
Spravodajský portál Tlačovej agentúry Slovenskej republiky
Štvrtok 28. marec 2024Meniny má Soňa
< sekcia Ekonomika

Pozemkový fond otvára 1. augusta nové call centrum

Ilustračné foto. Foto: TASR/AP

Nové call centrum zefektívni podľa Kormoša pracovné procesy vo fonde, ale okrem toho modernizuje úrad a rozšíri aj možnosti komunikácie s verejnosťou.

Bratislava 31. júla (TASR) - Slovenský pozemkový fond (SPF) pokračuje v modernizácii úradu. Po zavedení projektu centrálnej podateľne a po prechode na nový registratúrny softvér prichádza s ďalšou aktivitou, ktorá zefektívni procesy vo fonde. Žiadatelia môžu od 1. augusta kontaktovať fond aj prostredníctvom nového call centra, ktoré bude v prevádzke na linke 02/20941000 počas pracovných dní v čase od 9:00 do 16:00 hod. Informoval o tom hovorca fondu Martin Kormoš.

Zamestnanci nového call centra SPF sú podľa neho pripravení pomôcť žiadateľom nielen s otázkami týkajúcich sa podania žiadostí na fond, ale aj zorientovať sa v pôsobení fondu a jeho jednotlivých úsekov či oddelení.

"Telefonáty boli doposiaľ v réžií našich referentov, ktorí popri bežnej práci spojenej s vybavovaním, spracovávaním a riešením žiadostí nevedeli desiatky telefonátov denne z časového hľadiska vykryť. Navyše, v mnohých prípadoch žiadatelia volali napríklad na nesprávnu klapku v úrade, čo agendu úradu často komplikovalo a zdržiavalo,"
vysvetlila generálna riaditeľka SPF Adriana Šklíbová.

Nové call centrum zefektívni podľa Kormoša pracovné procesy vo fonde, ale okrem toho modernizuje úrad a rozšíri aj možnosti komunikácie s verejnosťou. "S podobným projektom sme ešte na fonde nepracovali a všetky procesy sme nastavovali nanovo. Aj z toho dôvodu si stále nechávame priestor na ďalšie zlepšenie procesov v budúcnosti. Cieľ však ostáva rovnaký - zjednodušiť prácu našim zamestnancom a vyhovieť čo najväčšiemu počtu žiadateľov," povedala Šklíbová.

Generálna riaditeľka SPF zároveň upozornila, že SPF bude jednotlivé volania na call centrum zaznamenávať a vyhodnocovať z nich dáta, napríklad o požiadavkách klientov či počte hovorov a na základe týchto dát ďalej procesy v call centre upravovať a zefektívňovať. "Cieľom tak môže byť napríklad aj automatizácia tejto služby," dodala Šklíbová.