Quantcast
Spravodajský portál Tlačovej agentúry Slovenskej republiky
Nedela 19. máj 2024Meniny má Gertrúda
< sekcia Ekonomika

Pygmalios v roku 2018 expandoval na ďalšie európske trhy

Foto: Pygmalios

Kamenné predajne prechádzajú transformáciou. Mení sa aj spôsob akým obchodníci pristupujú k skvalitňovaniu služieb v kamenných obchodoch.

Bratislava 20. decembra 2018 (OTS) - Ako jeden z hlavných nástrojov zmien si významní hráči v roku 2018 vybrali slovenský Pygmalios.

V roku 2018 začala slovenská technologická spoločnosť Pygmalios poskytovať služby v ďalších krajinách Európskej Únie, ako Francúzsko, Belgicko a Rakúsko. Aj vďaka veľkému záujmu na významných európskych podujatiach zo strany retailových hráčov sa podarilo slovenskej spoločnosti preraziť na nových trhoch. Vo Francúzku sa spoločnosti podarilo tento rok nainštalovať prvé obchody druhého najväčšieho hráča FMCG trhu. V Rakúsku zase slovenská firma vyhrala súťaž významného telco operátora, ktorý uznal výrazný technologický aj odborný náskok Pygmaliosu oproti konkurenčným riešeniam.

Asi najviac nás prekvapil záujem o naše riešenie na významnom európskom podujatí Eurocis v Nemeckom Düsseldorfe, na ktorom sme sa zúčastnili aj vďaka výraznej podpore agentúry SBA v rámci startupového programu. Vďaka tomuto podujatiu sme začali rozhovory s rakúskymi, nemeckými, belgickými a ďalšími spoločnosťami, čo nám výrazne pomohlo v dosiahnutí ďalších úspešných míľnikov v roku 2018.“ hovorí Michal Tomčík, šéf marketingu a spoluzakladateľ spoločnosti.

Spoločnosť Pygmalios okrem expanzie na nové trhy potvrdila pozíciu lídra v oblasti in-store analytiky na slovenskom a českom trhu, kde spolupracuje s viacerými významnými retailovými reťazcami a značkami. V roku 2019 sa chystá pokračovať v začatom trende v podobe obchodnej expanzie do ďalších európskych krajín.

V roku 2019 sa spoločnosť Pygmalios chystá predstaviť ďalšie technologické novinky. „Pygmalios aj naďalej intenzívne pracuje na vízií byť výraznou súčasťou transformácie kamenného retailu. Verím, že v budúcom roku potvrdíme rolu technologického lídra aj v širšom európskom kontexte“, uzavrel Milan Novota, výkonný riaditeľ spoločnosti.

Pygmalios, s.r.o. je technologická firma, ktorá sa zaoberá analýzou zákazníckeho správania v retaile v reálnom čase. Na základe zberu veľkých dát z viacerých typov fyzických senzorov a s použitím pokročilých analytických nástrojov a metrík Pygmalios Analytics poskytuje pohľad o tom, čo sa deje v kamenných prevádzkach. Riešenie Pygmalios Analytics bolo ocenené titulom Podnikateľský nápad roka 2014.

Pygmalios: https://pygmalios.com
Pygmalios FMCG: https://pygmalios.com/grocery/