Najviac peňazí na reklamu minuli zadávatelia, rovnako ako vlani, na Jednotke.
Autor TASR
Bratislava 2. júna (TASR) - Rozhlas a televízia Slovenska (RTVS) odvysielal počas tohtoročných majstrovstiev sveta (MS) v ľadovom hokeji reklamu za takmer 2,37 milióna eur.
Priamo s hokejovou súťažou súviselo 1205 spotov v celkovej výške viac ako 1,75 milióna eur. Diváci ich mohli vidieť počas 64 zápasov, medzi jednotlivými tretinami alebo vo forme sponzorských odkazov. Vyplýva to z údajov, ktoré TASR poskytla Vladimíra Bunčáková zo spoločnosti TNS Slovakia.
Najviac peňazí na reklamu minuli zadávatelia, rovnako ako vlani, na Jednotke. Kým v roku 2011 počas domáceho šampionátu to bolo viac ako dva milióny eur, tentoraz to bolo menej ako 1,6 milióna eur. Dvojka od 4. do 20. apríla odvysielala spoty za takmer 780.000 eur. Dnes už neexistujúca Trojka vlani vykázala zisk z reklamy na úrovni 336.000 eur.
Najviac spotov (672) malo v tomto roku formu sponzorských odkazov odvysielaných počas zápasu alebo v rámci Štúdia MS. Väčší zisk však televízii priniesli klasické reklamné brejky, ktorých hodnota prekročila 1,3 milióna eur.
Najväčším inzerentom bola počas šampionátu spoločnosť Škoda, ktorá investovala do reklamy a sponzoringu viac ako 470.000 eur. Zhruba 200.000 eur dali do reklamy aj Orange, Lidl a Corgoň.
Priamo s hokejovou súťažou súviselo 1205 spotov v celkovej výške viac ako 1,75 milióna eur. Diváci ich mohli vidieť počas 64 zápasov, medzi jednotlivými tretinami alebo vo forme sponzorských odkazov. Vyplýva to z údajov, ktoré TASR poskytla Vladimíra Bunčáková zo spoločnosti TNS Slovakia.
Najviac peňazí na reklamu minuli zadávatelia, rovnako ako vlani, na Jednotke. Kým v roku 2011 počas domáceho šampionátu to bolo viac ako dva milióny eur, tentoraz to bolo menej ako 1,6 milióna eur. Dvojka od 4. do 20. apríla odvysielala spoty za takmer 780.000 eur. Dnes už neexistujúca Trojka vlani vykázala zisk z reklamy na úrovni 336.000 eur.
Najviac spotov (672) malo v tomto roku formu sponzorských odkazov odvysielaných počas zápasu alebo v rámci Štúdia MS. Väčší zisk však televízii priniesli klasické reklamné brejky, ktorých hodnota prekročila 1,3 milióna eur.
Najväčším inzerentom bola počas šampionátu spoločnosť Škoda, ktorá investovala do reklamy a sponzoringu viac ako 470.000 eur. Zhruba 200.000 eur dali do reklamy aj Orange, Lidl a Corgoň.