Letecká spoločnosť dodala, že sa tento problém týkal 90 zo zhruba 20.000 šekov vydaných v júli v rámci odškodnenia.
Autor TASR
Dublin 22. augusta (TASR) - Írska letecká spoločnosť Ryanair sa ospravedlnila po tom, ako zákazníkom v rámci kompenzácií za zrušené lety poslala nepodpísané, teda neplatné šeky.
Najväčšia letecká spoločnosť so zľavami v Európe tvrdí, že len "malé množstvo" šekov bol bez podpisu pre "administratívnu chybu". Ryanair už zákazníkom poslal nové šeky spolu s vysvetlením.
Letecká spoločnosť dodala, že sa tento problém týkal 90 zo zhruba 20.000 šekov vydaných v júli v rámci odškodnenia. Spoločnosť sa zároveň "úprimne ospravedlnila" za nepríjemnosti, ktoré vyplynuli z jej snahy rýchlo odškodniť zákazníkov.
Ryanair minulý rok zrušil tisíce letov v dôsledku problémov s plánovaním voľna pilotov. A tento rok musel pre štrajky pilotov zrušiť ďalšie stovky letov. Pravidlá Európskej únie vyžadujú kompenzáciu za zrušené lety, pokiaľ zrušenie neplynie z problémov, na ktoré nemá letecká spoločnosť vplyv.
Najväčšia letecká spoločnosť so zľavami v Európe tvrdí, že len "malé množstvo" šekov bol bez podpisu pre "administratívnu chybu". Ryanair už zákazníkom poslal nové šeky spolu s vysvetlením.
Letecká spoločnosť dodala, že sa tento problém týkal 90 zo zhruba 20.000 šekov vydaných v júli v rámci odškodnenia. Spoločnosť sa zároveň "úprimne ospravedlnila" za nepríjemnosti, ktoré vyplynuli z jej snahy rýchlo odškodniť zákazníkov.
Ryanair minulý rok zrušil tisíce letov v dôsledku problémov s plánovaním voľna pilotov. A tento rok musel pre štrajky pilotov zrušiť ďalšie stovky letov. Pravidlá Európskej únie vyžadujú kompenzáciu za zrušené lety, pokiaľ zrušenie neplynie z problémov, na ktoré nemá letecká spoločnosť vplyv.