Quantcast
Spravodajský portál Tlačovej agentúry Slovenskej republiky
Pondelok 20. máj 2024Meniny má Bernard
< sekcia Ekonomika

Kampane o Slovensku videlo vlani viac ako 100 miliónov ľudí

Ilustračné foto Foto: TASR/Martin Baumann

Aktuálna kampaň je zameraná na trhy okolitých krajín a Veľkú Britániu. Podľa hovorcu Slovenskej agentúry pre cestovný ruch ju do začiatku februára videlo 14,5 milióna ľudí.

Bratislava 13. februára (TASR) - Vlaňajšie kampane, ktorými Slovenská agentúra pre cestovný ruch (SACR) propagovala Slovensko, videli desiatky miliónov ľudí. Napríklad kampaň na medzinárodnej televíznej stanici Eurosport si podľa hovorcu SACR Martina Šebestu pozrelo viac ako 100 miliónov ľudí v 50 krajinách.

"SACR v minulom roku v rámci propagácie Slovenska ako atraktívnej celoročnej destinácie vytvorila doma i v zahraničí mediálne kampane v hodnote 2,77 milióna eur," vyčíslil Šebesta.



Agentúra pokračuje v propagácii aj v tomto roku. "Aktuálne sa sústreďujeme aj na nové zdrojové trhy, ktoré majú potenciál nahradiť výpadky cestovateľov z tradičných krajín," doplnila generálna riaditeľka SACR Marta Kučerová. Agentúra tak pokračuje v reklamnej kampani, ktorá propaguje zimnú dovolenku na Slovensku.

Tento rok bude totiž podľa SACR dôležitý na zmiernenie poklesu počtu turistov spôsobeného kurzom eura, ukrajinským konfliktom či slabou zimou na Slovensku. Aktuálna kampaň je zameraná na trhy okolitých krajín a tiež Veľkú Britániu. Podľa Šebestu ju do začiatku februára videlo 14,5 milióna ľudí. SACR zároveň nadviazala spoluprácu s novými vlakovými a leteckými dopravcami, ktorí premávajú na Slovensko.