Quantcast
Spravodajský portál Tlačovej agentúry Slovenskej republiky
Štvrtok 18. apríl 2024Meniny má Valér
< sekcia Ekonomika

Slováci hľadajú zľavy na internete stále viac

Foto: Odpadnes.sk

Odpadnes.sk hlási nárast tržieb o 25 percent.

Bratislava 26. augusta (OTS) - Najväčší slovenský agregátor zliav odpadnes.sk zaznamenal v prvom polroku 2014 medziročný nárast tržieb o 25 %. Podľa odhadu Odpadnes.sk si zákazníci v roku 2014 nakúpia tovar a služby na najnavštevovanejšom vyhľadávači zliav za najmenej 6 miliónov eur (2013: 5 mil. eur). Najpredávanejším artiklom naďalej dlhodobo zostávajú víkendové a wellness pobyty. Naopak, medziročne výrazne klesol predaj skipasov a lyžiarskych zájazdov, o čo sa postarala tohtoročná mimoriadne teplá zima.

Kategória pobytov dnes predstavuje 72 % všetkých predajov (v roku 2013 to bolo 66 %). Druhou najpredávanejšou položkou sú kozmetické, zdravotné a relaxačné zákroky.

„Ľudia majú radi cestovanie a spoznávanie najmä krás Slovenska. Radi preto využívajú celoročne pobyty, ktoré im ponúknu komfort, na ktorý sú zvyknutí za oveľa lacnejší peniaz, ako by zaplatili obyčajne. Pre ďalších je to možnosť vyskúšať služby v oblasti či hotelovom zariadení, ktoré nepoznali,“ hovorí riaditeľ portálu Odpadnes.sk Denis Schvarcz.

V roku 2014 zákazníci Odpadnes.sk zatiaľ najviac míňali na domáce pobyty v penziónoch v Jasnej a Starej Lesnej, wellness pobyty v Dudinciach a v Liptovskom Jáne. Zo zahraničných pobytov jasne vedie Chorvátsko.

Za prvý polrok 2014 odpadnes.sk predal produkty a služby zľavových portálov za viac ako 4 milióny eur. Za polroka sprostredkovaní zákazníci vyhľadávača zliav ušetrili oproti bežným cenám takmer 2 milióny eur.

Nárast nákupov cez internet súvisí aj s väčšími možnosťami. „Zákazníci sa naučili nakupovať na internete. Z nášho sledovania vidíme, že nezostanú vždy len pri jednej ponuke, ale dlho hľadajú, preklikávajú tú najlepšiu,“ hovorí Schvarcz. „Dúfame, že náš portál bude ľudí zaujímať i naďalej a našim zákazníkom prajeme ešte mnoho príjemných zážitkov z nakupovania,“ dopĺňa.