Rozosielanie správ je ústretová služba, ktorá pripomína aktuálny nedoplatok.
Autor TASR
Bratislava 31. augusta (TASR) - Sociálna poisťovňa (SP) v júli a začiatkom augusta odoslala zamestnávateľom 32.750 e-mailov a SMS správ, v ktorých ich upozornila na aktuálne nedoplatky. Oslovila takto 18.830 zamestnávateľov a pripomenula im nedoplatky vo výške 18,66 milióna eur. Ide o doteraz najvyšší počet oslovených zamestnávateľov i najvyšší celkový nedoplatok, ktorý zamestnávateľom v krátkej histórii tejto služby pripomenula.
Výsledkom tejto aktivity poisťovne je najvyššie doplatené poistné, ktorého výška bola 7,4 miliónov eur. Úspešnosť úhrady nedoplatkov za toto obdobie je 39,75 %.
Sociálna poisťovňa po samostatne zárobkovo činných osobách (SZČO) rozšírila informovanosť o nedoplatkoch aj pre zamestnávateľov, ktorí majú v SP aktuálne kontakty – mobilné číslo alebo e-mail. Rozosielanie správ je ústretová služba, ktorá pripomína aktuálny nedoplatok.
"Je v záujme všetkých odvádzateľov poistného, aby si v pobočkách Sociálnej poisťovne alebo prostredníctvom adresy mojekontakty@socpoist.sk aktualizovali kontaktné údaje a reagovali na správu o nedoplatku. Úhradou poistného včas a v riadnej výške, prípadne čo najrýchlejším vyrovnaním dlhu predídu narastaniu penále za každý deň meškania platby a ďalším zákonným krokom pri vymáhaní dlhu," zdôrazňuje Peter Višváder, hovorca poisťovne.
Výsledkom tejto aktivity poisťovne je najvyššie doplatené poistné, ktorého výška bola 7,4 miliónov eur. Úspešnosť úhrady nedoplatkov za toto obdobie je 39,75 %.
Sociálna poisťovňa po samostatne zárobkovo činných osobách (SZČO) rozšírila informovanosť o nedoplatkoch aj pre zamestnávateľov, ktorí majú v SP aktuálne kontakty – mobilné číslo alebo e-mail. Rozosielanie správ je ústretová služba, ktorá pripomína aktuálny nedoplatok.
"Je v záujme všetkých odvádzateľov poistného, aby si v pobočkách Sociálnej poisťovne alebo prostredníctvom adresy mojekontakty@socpoist.sk aktualizovali kontaktné údaje a reagovali na správu o nedoplatku. Úhradou poistného včas a v riadnej výške, prípadne čo najrýchlejším vyrovnaním dlhu predídu narastaniu penále za každý deň meškania platby a ďalším zákonným krokom pri vymáhaní dlhu," zdôrazňuje Peter Višváder, hovorca poisťovne.