Quantcast
Spravodajský portál Tlačovej agentúry Slovenskej republiky
Pondelok 13. máj 2024Meniny má Servác
< sekcia Ekonomika

Strategické zámery SP dosiahne prostredníctvom 11 cieľov

Na snímke budova, v ktorej sídli Sociálna poisťovňa (ústredie) na Ulici 29. augusta v Bratislave. Foto: TASR - Jaroslav Novák

Vyplýva to z návrhu strategických zámerov činnosti SP na obdobie rokov 2022 až 2027, ktorý v stredu schválila vláda.

Bratislava 28. septembra (TASR) - Strategické zámery Sociálnej poisťovne (SP) sa budú dosahovať prostredníctvom 11 vzájomne súvisiacich strategických cieľov. Vyplýva to z návrhu strategických zámerov činnosti SP na obdobie rokov 2022 až 2027, ktorý v stredu schválila vláda.

"Ich naplnenie prostredníctvom konkrétnych opatrení v podobe riadených zmien zvýši kvalitu elektronických aj kontaktných služieb poisťovne, zvýši efektívnosť procesov prostredníctvom elektronizácie, automatizácie, digitalizácie a reštrukturalizácie organizačného usporiadania poisťovne," uviedla vo vládnom materiáli SP.

Naplnenie zámerov taktiež podľa poisťovne zvýši kvalitu a flexibilitu rozhodovacích procesov zabezpečením konsolidovaných údajov integrovaných z viacerých informačných systémov a vytvorí podmienky na zvyšovanie výkonnosti a spokojnosti zamestnancov modernizáciou systému riadenia ľudských zdrojov a formovania kultúry poisťovne.

Realizácia strategických opatrení, naplnenie strategických cieľov a dosiahnutie strategických zámerov bude podľa SP v súlade s metodikou projektového riadenia rozvojových aktivít koordinovaná projektovou kanceláriou poisťovne.

"Východiskom návrhu strategických zámerov a cieľov je analýza súčasného stavu činností poisťovne, revízia strategických cieľov a realizovaných činností v predchádzajúcom období, vízia a poslanie poisťovne," priblížila SP.

Sociálna poisťovňa dodala, že strategické zámery poisťovne vytvárajú základný rámec dlhodobého rozvoja poisťovne so zameraním na zvyšovanie spokojnosti klientov poisťovne, informatizáciu procesov poisťovne, efektívneho riadenia vnútorných zdrojov poisťovne a zvyšovanie výkonnosti a spokojnosti zamestnancov v kontexte princípu e-Governmentu.