Quantcast
Spravodajský portál Tlačovej agentúry Slovenskej republiky
Piatok 29. marec 2024Meniny má Miroslav
< sekcia Ekonomika

Tesco mobile prekročil hranicu 100000 zákazníkov

Foto: Tesco mobile

Tesco mobile oslavuje svoje štvrté narodeniny oznámením dosiahnutia dôležitého medzníka v podobe 100-tisíc aktívnych zákazníkov.

Bratislava 13. decembra (OTS) - Tento úspech potvrdzuje jeho rastový potenciál v slovenskom telekomunikačnom sektore a zvyšujúci sa záujem zákazníkov o služby, ktoré im prinášajú výbornú hodnotu za peniaze.

James McQuillan, generálny riaditeľ Tesco mobile, je najnovším napredovaním potešený: „Náš úspech je budovaný na jednoduchom princípe – zákazníkom prinášame obrovskú hodnotu v porovnaní s ich nízkymi výdavkami na telefonovanie. Ak sú zároveň členmi najväčšieho vernostného programu na Slovensku – Club-card –, získavajú pri každom dobití dvojnásobok kreditu. Navyše si medzi sebou volajú úplne zadarmo. To všetko z nás robí viac ako dobrú alternatívu k iným operátorom. Už 100-tisíc ľudí sa pre nás rozhodlo, tešíme sa na mnoho ďalších, ktorí objavia našu SIM kartu v nasledujúcom roku.“

Tesco mobile pôsobí na slovenskom trhu od 2. decembra 2009, keď zákazníkom priniesol volania a SMS do všetkých sieti v SR za 10 centov. V čase, keď zákazníci predplatených služieb konkurencie platili za minútu hovoru aj viac ako 46 centov, priniesla táto ponuka na trh skutočne svieži vietor.

Ceny volaní a SMS do všetkých sietí v SR neboli v prípade Tesco mobile nikdy upravené smerom nahor. Práve naopak, v júni 2011 došlo k zníženiu ceny volaní na čísla Tesco mobile na 1 cent (z pôvodných 10 centov) a k zlacneniu ceny SMS do všetkých sietí v SR o polovicu, na 5 centov.

V nastolenom trende zlepšovania ponuky a prinášania ešte väčšej hodnoty zákazníkom za nezmenené, resp. nižšie ceny pokračoval operátor aj v apríli 2013, odkedy si členovia Clubcard s Tesco mobile SIM kartou medzi sebou volajú úplne zadarmo. Každé ich dobitie je pritom odmenené zdvojnásobením dobíjaného kredi-tu.