Šéf Tesca Philip Clarke povedal, že cieľom je uľahčiť rodinám prístup na internet za nízku cenu. "Digitálna revolúcia by mala byť pre mnohých, nielen pre úzku skupinu."
Autor TASR
Londýn 23. septembra (TASR) - Tesco vstupuje na vysoko konkurenčný trh tabletov. Informovala o tom agentúra AP.
Najväčší britský maloobchodný reťazec predstavil svoj tablet značky Hudl. Predávať sa bude po 119 GBP (141,47 eura). Cena tabletu pre majiteľov Tesco Clubcard bude nižšia ako 100 GBP.
Šéf Tesca Philip Clarke povedal, že cieľom je uľahčiť rodinám prístup na internet za nízku cenu. "Digitálna revolúcia by mala byť pre mnohých, nielen pre úzku skupinu."
Tablet používa operačný systém Android. Je vybavený Wi-Fi aj Bluetoothom a má palcový displej s vysokým rozlíšením. Na pulty by sa mal zatiaľ dostať len v Británii, a to 30. septembra.
Najväčší britský maloobchodný reťazec predstavil svoj tablet značky Hudl. Predávať sa bude po 119 GBP (141,47 eura). Cena tabletu pre majiteľov Tesco Clubcard bude nižšia ako 100 GBP.
Šéf Tesca Philip Clarke povedal, že cieľom je uľahčiť rodinám prístup na internet za nízku cenu. "Digitálna revolúcia by mala byť pre mnohých, nielen pre úzku skupinu."
Tablet používa operačný systém Android. Je vybavený Wi-Fi aj Bluetoothom a má palcový displej s vysokým rozlíšením. Na pulty by sa mal zatiaľ dostať len v Británii, a to 30. septembra.