Ekonomika

Tržby Carrefouru vlani vzrástli štvrtý rok po sebe

TASR, 15. januára 2016 16:43

Tržby francúzskej maloobchodnej siete za posledné tri mesiace 2015 dosiahli 22,43 miliardy eur, čo bolo v súlade s očakávaniami analytikov.

Ilustračné foto. Foto: TASR/Ivan Majerský
Paríž 15. januára (TASR) - Najväčší európsky maloobchodník Carrefour pocítil v poslednom kvartáli vlaňajška dôsledky parížskych teroristických útokov. Informovali o tom agentúry Reuters a RTTNews.

Ďalšími negatívnymi faktormi bolo netradične teplé počasie a slabá spotreba v Číne. Tržby francúzskej maloobchodnej siete za posledné tri mesiace 2015 dosiahli 22,43 miliardy eur, čo bolo v súlade s očakávaniami analytikov. Na očistenej báze sa medziročne zvýšili o 2,4 %. V 3. kvartáli ešte vzrástli o 4,2 %.

Aj napriek spomaleniu rastu sa tržby vlani zvýšili štvrtý rok po sebe. Za celý rok 2015, bez započítania predaja benzínu, dosiahli 86,3 miliardy eur, čo je o 5,3 % viac ako rok predtým. Na organickej báze sa zvýšili o 3 %. Tržby vrátane predaja benzínu sa zvýšili o 4,5 % na 104,4 miliardy eur. Prevádzkový zisk z pokračujúcich aktivít sa za celý vlaňajšok predbežne odhaduje na 2,45 miliardy eur.

Prečítajte si aj:

22. decembra 2015 13:09

Francúzsky Carrefour kupuje od Nemcov všetky Billy v Rumunsku
Billa tam vlani dosiahla tržby 340 miliónov eur.

sk
Zdielať článok na FacebookPáči sa mi TERAZ.SK na facebooku
Staňte sa fanúšikom a sledujte dôležité správy priamo na FB

Viac článkov na tému:

Najnovšie články v rubrike

dnes 14:44

ČESMAD žiada urýchliť rekonštrukciu úseku cesty pri Kremnici
Náhradné obchádzkové trasy pre vozidlá nad 3,5 tony znamenajú pre dopravné spoločnosti ďalšie zbytočné náklady.

sk
dnes 14:08

Rezort práce hľadá mobilného operátora za 3,14 milióna eur
Zákazka bude podľa potrieb spolufinancovaná z fondov Európskej únie.

sk
dnes 14:04

QUDAL: Privátne značky Lidl získali 25 prvenstiev
Spotrebitelia rozhodli, že 25 kategórií výrobkov predávaných spoločnosťou Lidl Slovenská republika pod privátnymi značkami získalo medailu kvality v prieskume Qudal Private Label 2016/2017.

sk

Téma TASR





Používaním stránok TERAZ.SK súhlasíte s používaním cookies, ktoré slúžia na zlepšenie kvality nášho obsahu.

Viac