Quantcast
Spravodajský portál Tlačovej agentúry Slovenskej republiky
Streda 24. apríl 2024Meniny má Juraj
< sekcia Ekonomika

Vivendi zaznamenala v 1. štvrťrok 2019 nárast tržieb

Ilustračné foto. Foto: TASR/Tomáš Halász

Vedenie spoločnosti zároveň uviedlo, že dosiahlo pokrok pri plánovanom predaji až 50 % UMG.

Paríž 15. apríla (TASR) - Francúzska mediálna spoločnosť Vivendi zaznamenala v 1. štvrťrok 2019 nárast tržieb. Pomohli jej pritom solídne príjmy dcérskej spoločnosti Universal Music Group (UMG).

Vedenie spoločnosti zároveň uviedlo, že dosiahlo pokrok pri plánovanom predaji až 50 % UMG.

Francúzska mediálna skupina v pondelok oznámila, že jej tržby za prvé tri mesiace 2019 vzrástli na 3,46 miliardy eur z 3,12 miliardy eur v rovnakom období minulého roka.

Tržby dcérskej UMG sa pritom zvýšili na 1,5 miliardy eur z 1,22 miliardy eur v predchádzajúcom roku, a to vďaka väčším príjmom z predaja a streamingu, uviedla Vivendi.

Príjmy z dcérskej spoločnosti Canal +, ktorá vyrába a distribuuje filmy, pritom klesli, zatiaľ čo príjmy reklamnej spoločnosti Havas sa zvýšili.