Quantcast
Spravodajský portál Tlačovej agentúry Slovenskej republiky
Piatok 26. apríl 2024Meniny má Jaroslava
< sekcia Ekonomika

Volkswagen stráca pre emisný škandál dôveru medzi spotrebiteľmi

Foto: TASR/Rudolf Bihary

Podľa reprezentatívnej štúdie zväzu PR agentúr GPRA, aktuálne koncernu Volkswagen dôveruje len 43 % opýtaných.

Berlín 9. októbra (TASR) - Volkswagen podľa aktuálneho prieskumu pre emisný škandál výrazne stratil dôveru spotrebiteľov. Informovala o tom agentúra DPA.

Podľa reprezentatívnej štúdie zväzu PR agentúr GPRA, aktuálne koncernu Volkswagen dôveruje len 43 % opýtaných. Zväz podobný prieskum zrealizoval naposledy v októbri 2013, vtedy ešte VW dôverovalo 84 % opýtaných. O prieskume informovali nemecké týždenníky Wirtschaftswoche a Focus.

Emisný škandál mal negatívny vplyv aj na ďalších nemeckých výrobcov. Podľa šéfa GPRA Uweho Kohrsa prieskum ukázal, že "spotrebitelia sa cítia osobne podvedení automobilovým priemyslom".