Quantcast
Spravodajský portál Tlačovej agentúry Slovenskej republiky
Piatok 29. marec 2024Meniny má Miroslav
< sekcia Kultúra

Müller a Banášová pridali druhý bratislavský koncert

Na archívnej snímke Adela Banášová a Richard Müller. Foto: TASR - Michal Svítok

Richard Müller bude spievať najväčšie hity svojej kariéry a novinky z albumu 55 v špeciálnych úpravách.

Bratislava 14. augusta (TASR) - Spojenie dvoch osobností Adely Banášovej a Richarda Müllera sa ukázalo ako šťastný ťah. O ich spoločné netradičné turné Ona a On Tour je veľký záujem, bratislavský koncert sa vypredal rekordne rýchlo. Adela a Richard sa preto rozhodli pridať ešte jeden koncert v hlavnom meste 18. októbra.

"Ja to spomínam často, ale myslím to smrteľne vážne. Som vďačný za každého jedného diváka a každého, kto si kúpi lístok na môj alebo v tomto prípade na náš koncert. Ono to totiž nie je až také samozrejmé, ako by sa zdalo. Ľudia si môžu vybrať z veľkého množstva kultúrnych podujatí a keď si niekto vyberie, že príde na mňa, tak tomu sa hovorí pocta," vraví Richard Müller.

Turné bude netradičné a je celkom isté, že návštevníci zažijú niečo, čo dosiaľ nepočuli ani nevideli. Richard Müller bude spievať najväčšie hity svojej kariéry a novinky z albumu 55 v špeciálnych úpravách. Pomedzi to ho bude spovedať Adela. Diváci môžu očakávať prekvapenia, zábavu, pohotové komentáre a najmä informácie o Richardovi, ktoré sa dosiaľ nikomu nepodarilo z neho vymámiť.

"S Adelou sa to rozvíja ako vzťah. Vždy som ju obdivoval, no teraz zisťujem, že už keď sme chvíľu spolu, hneď sa perfektne dopĺňame a rozumieme si. Na turné s ňou sa úprimne teším," dodáva spevák.

Richard Müller a Adela Banášová navštívia desať slovenských miest od východného Slovenska až po Bratislavu. Začínajú 2. októbra v Prešove, ďalšími mestami budú Košice (3.10.), Humenné (4.10.), Lučenec (9.10.), Banská Bystrica (10.10.), Nitra (11.10.), Bratislava (17. a 18.10.), Trenčín (19.10.), Trnava (24.10.) a Žilina (25.10.).

Vstupenky sú k dispozícii v sieti Predpredaj.sk a v miestnych pokladniciach. TASR informovala Eva Sládková, PR manažérka agentúry Propaganda House.