Quantcast
Spravodajský portál Tlačovej agentúry Slovenskej republiky
Piatok 19. apríl 2024Meniny má Jela
< sekcia Kultúra

RTVS ohlásila personálne zmeny, prichádzajú M. Knut a R. Jajcay

Ilustračná snímka. Foto: TASR/Michal Svítok

Marek Knut bude novým riaditeľom sekcie generálneho riaditeľa, riadenie sekcie marketingu a komunikácie od 1. septembra prevezme Richard Jajcay.

Bratislava 31. augusta (TASR) – V Rozhlase a televízii Slovenska (RTVS) prichádza k personálnym zmenám na manažérskych pozíciách. Novým riaditeľom sekcie generálneho riaditeľa bude od 1. septembra Marek Knut, ktorý v tejto funkcii nahradí Danielu Migrovú. Riadenie sekcie marketingu a komunikácie od 1. septembra prevezme Richard Jajcay. TASR o tom dnes informovala hovorkyňa RTVS Erika Rusnáková.

"Som rád, že do služieb RTVS prichádzajú skúsení profesionáli, ktorí svoje dlhoročné skúsenosti zúročia v nasledujúcich rokoch v prospech našich divákov a poslucháčov," vyjadril sa v tejto súvislosti generálny riaditeľ RTVS Jaroslav Rezník.

Podľa informácií hovorkyne RTVS bol Marek Knut od roku 1996 do roku 2011 výkonným riaditeľom a spolumajiteľom agentúry Publicis Knut, člena tretej najväčšej komunikačnej sieti na svete Publicis Wordwilde. V agentúre sa venoval rozvoju podpory klientov v oblasti marketingu, komunikácie a PR a zároveň bol komunikačným poradcom.

V ostatnom období pôsobil ako biznis a komunikačný konzultant v spoločnosti ColorBox pre klientov z oblastí maloobchodu, módy, logistiky a finančných služieb a pri príprave komunikačných a marketingových projektov. "Je pre mňa výzvou pomôcť generálnemu riaditeľovi pri napĺňaní novej koncepcie RTVS," uviedol Knut.

Richard Jajcay bol štyri roky obchodným a marketingovým riaditeľom v Tlačovej agentúre Slovenskej republiky. Na rovnakej pozícii pôsobil aj v spoločnosti Perex, v spoločnosti Ecopress bol členom predstavenstva a sedem rokov riaditeľom klientskeho servisu v reklamnej agentúre CD Ogilvy & Mather.

V rokoch 2008 až 2016 pôsobil ako člen výboru Slovenského ochranného zväzu autorského a od roku 2016 ako člen jeho predstavenstva. "Je to neodolateľná príležitosť zúročiť moje skúsenosti z iných typov médií, marketingu a reklamy," konštatoval Jajcay.