Quantcast
Spravodajský portál Tlačovej agentúry Slovenskej republiky
Pondelok 6. máj 2024Meniny má Hermína
< sekcia Magazín

Reklamácie riešia v NAY bez čakania

Foto: NAY

Častokrát nad pokazeným malým spotrebičom, ktorý je ešte v záruke iba mávneme rukou.

Bratislava 6. apríla (OTS) - Veď komu by sa chcelo čakať na jeho reklamáciu 30 dní, a tak si radšej kúpime nový a tešíme sa ako sme to jednoducho a bezstarostne vyriešili.

Fén na vlasy, naparovacia žehlička či rýchlovarná kanvica, malé spotrebiče, ktoré používame denne, sa väčšinou pokazia v nečakanej chvíli, keď to najmenej potrebujeme. Reklamácie nie sú pre nikoho príjemné, vyžadujú si najmä čas, ktorý strávime pri ich vybavovaní ale i ten, keď čakáme na opravený produkt. Spravidla to býva 30 dní. Toľko času má zo zákona servis na to, aby reklamáciu vyriešil. Preto častokrát nevydržíme a kúpime si nový produkt. Spoločnosť NAY má však lepšie riešenie, ktoré šetrí čas i peniaze. Pre všetkých zákazníkov, ktorí sú členmi NAY Extra klubu prináša novú službu. Zrýchlenú reklamáciu si môžu uplatniť na všetky druhy tovarov v hodnote do 30 €, zakúpené v predajniach NAY alebo v e-shope www.nay.sk. Pokazený tovar vymenia v ktorejkoľvek predajni, ihneď a zadarmo za nový. Takýto inovatívny druh reklamácie odbremení od zbytočného čakania a môžu si tak užiť komfort okamžitej výmeny a produkt používať čo najskôr.

Foto: NAY
Tak ako pri každej reklamácii, aj v tomto prípade platí, že tovar bude vymenený v priebehu záručnej doby 24 mesiacov. Stačí, aby ste nefunkčný tovar priniesli do ktorejkoľvek predajne spolu s klubovou kartou NAY Extra alebo dokladom o zaplatení, pri ktorom bola táto karta použitá. Ak konkrétna vada produktu spĺňa záručné podmienky, tovar vám bude okamžite vymenený za rovnaký bez ohľadu na jeho aktuálnu predajnú cenu. Ak rovnaký tovar nie je dostupný, v NAY s vami vyberú iný tovar s podobnými parametrami do výšky ceny pôvodného výrobku.

Viac informácií nájdete na www.nay.sk