Quantcast
Spravodajský portál Tlačovej agentúry Slovenskej republiky
Pondelok 29. apríl 2024Meniny má Lea
< sekcia Magazín

Srdcervúci príbeh o rozpolených veciach je len marketingovou kampaňou

TÝŽDEŇ NA WEBE: Srdcervúci príbeh o rozpolených veciach je len marketingovou kampaňou Foto: Tablet.TV

Virálny príbeh Der Juliho nie je pravdivý. Astronaut NASA využil zemskú žiaru na vesmírne selfie. Slovenská vláda chce lepšie chrániť kyber priestor.

Bratislava 23. júna (TABLET.TV) - Minulý týždeň obletel online svet príbeh Berlínčana, ktorý po rozchode s manželkou rozrezal viacero vecí na polovicu. Tie ponúkol Nemec, vystupujúci pod nickom Der Juli, na internetovej dražbe eBay za vyvolávaciu cenu 1 euro. Nemecký denník Süddeutsche Zeitung však celú záležitosť túto sobotu objasnil. Virálny obsah, ktorý vytvoril imaginárny Der Juli, bol len marketingovou kampaňou.

Slovo kybernetický sa nevyskytuje v žiadnom všeobecne záväznom právnom predpise ani v terminologických slovníkoch. Čoskoro sa to však má zmeniť, a nielen to, sprísniť by sa mala aj ochrana kyberpriestoru. Vláda minulý týždeň totiž prijala koncepciu kybernetickej bezpečnosti Slovenska na roky 2015 až 2020.

Astronaut NASA Scott Kelly uverejnil túto sobotu na Twitteri dve unikátne selfie fotky. Zobrazujú ho, ako sa z Medzinárodnej vesmírnej stanice pozerá na našu Zem, fotky sa však líšia v osvetlení. Jednu fotil, keď bol nad africkou púšťou, druhú o pár sekúnd neskôr, nad Stredozemným morom.