Quantcast
Spravodajský portál Tlačovej agentúry Slovenskej republiky
Pondelok 29. apríl 2024Meniny má Lea
< sekcia Prešovský kraj

KOCR Severovýchod Slovenska prichádza s novým destinačným logom

Pohľad na Tatry. Foto: TASR - Adriána Hudecová

Kľúčovými prvkami loga sú hory, z ktorých vychádzajú lúče. Logo dopĺňa slogan Kraj unikátov, ktorý zahŕňa bohaté spektrum unikátnych miest, ktoré Prešovský kraj ponúka.

Prešov 11. apríla (TASR) - Krajská organizácia cestovného ruchu (KOCR) Severovýchod Slovenska prichádza pred letnou sezónou s novým logom. Vystihuje jedinečnosť územia a spoluprácu aktérov cestovného ruchu. Dopĺňa ho slogan Kraj unikátov. TASR o tom informovala Barbora Čechová z KOCR Severovýchod Slovenska.

"Vizuálna identita je dôležitým prvkom, ktorý reprezentuje naše aktivity a samotný región. Pôvodné logo z roku 2012 už nespĺňalo potreby dnešnej doby, preto prešlo redizajnom. Okrem vizuálnej zmeny pribudol dôležitý prvok, ktorým je prívlastok Kraj unikátov. S týmto sloganom budú spojené viaceré marketingové aktivity cielené na zvýšenie povedomia o atraktivitách kraja a podporu zvýšenia jeho návštevnosti," uviedol výkonný riaditeľ KOCR Severovýchod Slovenska Martin Janoško.

Kľúčovými prvkami loga sú hory, z ktorých vychádzajú lúče. Logo dopĺňa slogan Kraj unikátov, ktorý zahŕňa bohaté spektrum unikátnych miest, ktoré Prešovský kraj ponúka. "Vyšší vrch z dvojice hôr predstavuje dominantu kraja Vysoké Tatry, nižší vrch reprezentuje ďalšie pohoria Prešovského kraja. Osem lúčov symbolizuje osem členov KOCR - Prešovský samosprávny kraj a sedem oblastných organizácií, ktoré pôsobia v jednotlivých regiónoch kraja. Vzhľadom na to, že ide o severovýchodné Slovensko, bol dizajn loga zalomený severovýchodným smerom," priblížila Čechová.

Ako povedala, farebnosť loga je inšpirovaná erbom Prešovského samosprávneho kraja a prívlastkom "kraj unikátov," ktorý vyvoláva dojem farebnosti a rozmanitosti. Zelené lúče symbolizujú prírodu, žlté bohatstvo pamiatok, červené kultúru a modrá farba sa spája s relaxom. Zelená, modrá, žltá a červená sú zároveň farbami turistického značenia.

"Naše logo nájde verejnosť od marketingových kampaní cez reklamné videá, propagačné materiály v infocentrách, na veľtrhoch cestovného ruchu, prezentačných podujatiach, odkazujú naň projekty, ktoré realizujeme v oblasti infraštruktúry vrátane cykloznačenia až po plagáty podporených podujatí a produkty cestovného ruchu. V lete celú rozmanitosť kraja predstavíme prostredníctvom unikátov, ktoré ponúka. Verejnosť sa môže tešiť na tipy na výlety aj na zážitkové produkty cestovného ruchu pre rôzne vekové a záujmové skupiny," doplnil Janoško.

Organizácia tiež pripravuje aktualizáciu a nové funkcionality webu www.severovychod.sk.