Quantcast
Spravodajský portál Tlačovej agentúry Slovenskej republiky
Štvrtok 25. apríl 2024Meniny má Marek
< sekcia Regióny

Značka zánovných áut Mototechna otvára novú prevádzku v Košiciach

Značka zánovných áut Mototechna otvára novú prevádzku v Košiciach Foto: AAA AUTO

AAA AUTO otvára v Košiciach novú prevádzku Mototechny, ktorá sa sústredí na predaj áut s nízkym vekom a počtom najazdených kilometrov.

Košice 16. januára (OTS) - Zákazníci si budú môcť vyberať zo 40 áut. Aktuálne sú na prevádzke ihneď k odberu zánovné vozidlá trinástich značiek.

Košičania môžu na ulici Napájadlá 12 vyberať z ponuky zánovných automobilov, ktoré charakterizuje vysoká kvalita, vek do dvoch rokov a nízky počet najazdených kilometrov. Oproti novému vozidlu ušetria pri ich kúpe 40 % svojich financií a s autom môžu prakticky ihneď odísť. Aktuálne je v ponuke Slovenskej Mototechny napríklad luxusný Jeep Grand Cherokee, žiadaný Volkswagen Tiguan či rodinný i reprezentatívny Opel Insignia.

Sme radi že i do Košíc môžeme priniesť širšiu ponuku značiek zánovných a predvádzacích automobilov. Otvorenie prevádzky je súčasťou rozvoja značky, ktorý bude pokračovať i v tomto roku. Plánujeme naďalej zvyšovať ponuku. Naším cieľom je vytvoriť dokonalý zážitok z kúpy zánovného vozidla. My autá naozaj milujeme a sme radi, keď toto nadšenie môžeme prenášať na našich zákazníkov,“ komentuje otvorenie strategický konzultant pre Mototechnu Stanislav Gálik.

Predaje Mototechny v rámci skupiny AAA AUTO neustále rastú, v minulom roku predala takmer 8500 áut, čo je dva a pol krát viac ako pred tromi rokmi. K zvýšeniu predajov pomohlo i zavedenie nového úverového produktu Bumerang, ktorý garantuje spätný výkup vozidla za vopred stanovenú cenu. Auto si môže zákazník kúpiť tiež pomocou klasického úveru od jedného zo štyroch renomovaných partnerov – Home Credit, Cofidis, SAutoleasing a QuatroCar.

U zákazníkov Mototechny vedú hlavne vozidlá značky Škoda, Hyundai a Kia. Mezi najzaujímavejšie kúsky predané v roku 2016 patril napríklad Mercedes G500 Cabrio Final Edition, Aston Martin V8 Vantage, Bentley Continental GT, unikátne Porsche 911 Turbo s manuálnou prevodovkou, Jaguar F-Pace či Maserati GranTurismo. Stále väčší podiel na predajoch Mototechny majú vozidlá SUV, čo je samozrejme dôsledok zvyšujúcich sa predajov tohto typu vozidiel medzi novými autami po celej Európe.

Mototechnu AAA AUTO znova uviedlo na trh pred piatimi rokmi, kedy prešla zásadnou obnovou a je modernou spoločnosťou, ktorá uspokojí najnáročnejších zákazníkov. V rokoch 1946-1989 Mototechna udávala smer a vývoj automobilového priemyslu ako štátny monopol. Prostredníctvom svojich pobočiek ponúkala nové aj ojazdené vozidlá, ale aj autodoplnky, autokozmetiku, mazivá či služby autoservisu. K histórii Mototechny neodmysliteľne patrí Trabant, Moskvič, Wartburg alebo napríklad Škoda 105 a ďalšie a ďalšie automobilové legendy. Mototechna však bola i predajcom „západných vozidiel“, v jej katalógoch sa pred novembrom objavovali napríklad autá Fiat, Renault, Simca nebo Ford.