"Kúpou slovenských produktov podporujeme samých seba," povedal riaditeľa odboru marketingu Jozef Horečný.
Autor TASR
Bratislava 16. augusta (TASR) - Skupina COOP Jednota ako slovenský predajca potravín podľa slov jej riaditeľa odboru marketingu Jozefa Horečného "podporuje a vždy sa bude snažiť podporiť slovenských producentov, pestovateľov potravín v ich rozvoji".
"To je jeden z dôvodov, prečo sme nezaváhali a podporili tento projekt. Našim dlhoročným pôsobením na trhu s potravinami a bohatými skúsenosťami s predajom slovenských produktov sa snažíme prispieť k aktívnemu vzdelávaniu konečného spotrebiteľa a presvedčiť ho, že podpora slovenskej ekonomiky ako takej, so všetkými jej reťazcami od pestovateľa po konečného spotrebiteľa, je pre nás všetkých nevyhnutná," zhodnotil pre TASR projekt Kvalita z našich regiónov Horečný.
Pripomenul, že "kúpou slovenských produktov podporujeme samých seba". "Je to naša spoločenská zodpovednosť a povinnosť byť účastný na tomto procese. Vieme, že takéto vzdelávanie obyvateľstva je cesta na dlhé trate, ale ide o našu spoločnú budúcnosť tejto krajiny a preto radi podporíme podobné projekty, ktoré povedú k úspešnej edukácii obyvateľstva na Slovensku," spresnil.
"Dnes, keď sa v obchodoch predáva čoraz menej slovenských potravín, si uvedomujeme našu zodpovednosť voči Slovensku, voči ľuďom, ktorí v ňom žijú," konštatovala výkonná riaditeľka Penam Slovakia Gabriela Pyteľová.
"Slovenské výrobky sú veľmi kvalitné, navyše vyrobené šikovnými ľuďmi v našej krajine. Ich jedinou nevýhodou je, žiaľ, ich vyššia cena. Je však už na samotných zákazníkoch, na ich národnej hrdosti, ktorým výrobkom dajú prednosť a či budú podporovať samých seba, svoje rodiny, svoj región alebo okolité krajiny a ľudí v nich žijúcich," zdôraznila.
"Páčila sa nám myšlienka tohto projektu - vzdelávať ľudí a vysvetľovať im, ako funguje ekonomika, prečo je pre nich výhodné nakupovať výrobky, vyrobené v regióne/na Slovensku a ako tým pomáhajú podpore zamestnanosti, zlepšovaniu kvality života a tým aj sami sebe. I z tohto dôvodu sme sa zapojili do projektu Kvalita z našich regiónov, aby sme našich ľudí vzdelávali, poukazovali na súčasné problémy a aby sme predišli tomu, že slovenské výrobky sa postupne úplne vytratia z nášho trhu," dodala.
"To je jeden z dôvodov, prečo sme nezaváhali a podporili tento projekt. Našim dlhoročným pôsobením na trhu s potravinami a bohatými skúsenosťami s predajom slovenských produktov sa snažíme prispieť k aktívnemu vzdelávaniu konečného spotrebiteľa a presvedčiť ho, že podpora slovenskej ekonomiky ako takej, so všetkými jej reťazcami od pestovateľa po konečného spotrebiteľa, je pre nás všetkých nevyhnutná," zhodnotil pre TASR projekt Kvalita z našich regiónov Horečný.
Pripomenul, že "kúpou slovenských produktov podporujeme samých seba". "Je to naša spoločenská zodpovednosť a povinnosť byť účastný na tomto procese. Vieme, že takéto vzdelávanie obyvateľstva je cesta na dlhé trate, ale ide o našu spoločnú budúcnosť tejto krajiny a preto radi podporíme podobné projekty, ktoré povedú k úspešnej edukácii obyvateľstva na Slovensku," spresnil.
"Dnes, keď sa v obchodoch predáva čoraz menej slovenských potravín, si uvedomujeme našu zodpovednosť voči Slovensku, voči ľuďom, ktorí v ňom žijú," konštatovala výkonná riaditeľka Penam Slovakia Gabriela Pyteľová.
"Slovenské výrobky sú veľmi kvalitné, navyše vyrobené šikovnými ľuďmi v našej krajine. Ich jedinou nevýhodou je, žiaľ, ich vyššia cena. Je však už na samotných zákazníkoch, na ich národnej hrdosti, ktorým výrobkom dajú prednosť a či budú podporovať samých seba, svoje rodiny, svoj región alebo okolité krajiny a ľudí v nich žijúcich," zdôraznila.
"Páčila sa nám myšlienka tohto projektu - vzdelávať ľudí a vysvetľovať im, ako funguje ekonomika, prečo je pre nich výhodné nakupovať výrobky, vyrobené v regióne/na Slovensku a ako tým pomáhajú podpore zamestnanosti, zlepšovaniu kvality života a tým aj sami sebe. I z tohto dôvodu sme sa zapojili do projektu Kvalita z našich regiónov, aby sme našich ľudí vzdelávali, poukazovali na súčasné problémy a aby sme predišli tomu, že slovenské výrobky sa postupne úplne vytratia z nášho trhu," dodala.