Quantcast
Spravodajský portál Tlačovej agentúry Slovenskej republiky
Pondelok 29. apríl 2024Meniny má Lea
< sekcia Slovensko

Grand Hotel Kempinski High Tatras patrí medzi top zamestnávateľov

Foto: Grand Hotel Kempinski High Tatras

V hlasovaní prostredníctvom portálu profesia.sk o tom rozhodla široká verejnosť.

Bratislava 30. januára (OTS) - Tatranský Grand Hotel Kempinski High Tatras získal v prestížnej ankete Najzamestnávateľ 2017 druhé miesto v kategórii Cestovný ruch, gastro, hotelierstvo. V hlasovaní prostredníctvom portálu profesia.sk o tom rozhodla široká verejnosť.

„Je to pre nás česť byť v prvej trojke ankety Najzamestnávateľ 2017. Hoci sme neobhájili vlaňajšie prvenstvo, potvrdili sme aj v tomto ročníku svoju kvalitu, ktorú sa snažíme udržiavať na najvyššej úrovni. Minulý rok bol pre náš hotel plný zmien. Navyšovali sme nielen počty zamestnancov, ale i platy a zmenili sa u nás aj ľudia na kľúčových pozíciách,” komentovala výsledky Kathrin Noll, generálna manažérka Grand Hotela Kempinski High Tatras.

„Sme radi, že sme sa zároveň stali najatraktívnejším hotelom na Slovensku, kde by sa chceli ľudia zamestnať. Svojich zamestnancov sa snažíme viesť príkladom a ponúkame im rôzne benefity, ako: ubytovanie pre zamestnancov mimo regiónu, stravovanie, motivačný rozvojový program a mnohé ďalšie,” hovorí manažér ľudských zdrojov Peter Škoda. Na prvom mieste v rebríčku zostavenom podľa odvetvia Cestovný ruch, gastro, hotelierstvo sa usmiestnil Pelicantravel.com a na treťom McDonald´s Slovakia.
Manažér ľudských zdrojov Grand Hotela Kempinski High Tatras Peter Škoda
Foto: Grand Hotel Kempinski High Tatras

V šiestom ročníku ankety hlasovalo celkovo vyše 11 000 ľudí. Jej cieľom je priniesť reálny pohľad uchádzačov i potenciálnych zamestnancov na Slovensku na to, ako vnímajú firmy, ich benefity a imidž. Tento rok pribudli dve kategórie – Centrá zdieľaných služieb a Zdravotníctvo. Zároveň táto súťaž zmenila svoje pravidlá s cieľom zobjektívniť výsledky v jednotlivých kategóriách. O nomináciách firiem v každej kategórii rozhodla analýza ich správania pri náboroch nových ľudí. Sledovali celkové počty zverejnených pracovných pozícií, absolútne počty videní pracovnej ponuky, a aj priemerný počet reakcií. Vďaka týmto hodnotám získali poradie na prvých 20 miestach v každej kategórii. O konečnom poradí rozhodli ľudia, ktorí odovzdali hlas preferovanej firme.