"Keď žiaci vychodia školu, nebudú tak rozširovať rady nezamestnaných, ale budú hľadanými odborníkmi v rôznych odvetviach," povedala členka ZOCR Bohumila Tauchmannová.
Autor TASR
Bratislava 4. septembra (TASR) - Kampaň Zlaté dno, súčasť projektu Kvalita z našich regiónov, sa bude snažiť predstaviť a zatraktívniť mnohé povolania a vyvolať tak prirodzený záujem detí a rodičov.
"Chceme im povedať, že každá práca má svoje čaro. Každú prácu, keď robíme dobre, je v nej aj kus umenia, kus šťastia a uspokojenia. Keď žiaci vychodia školu, nebudú tak rozširovať rady nezamestnaných, ale budú hľadanými odborníkmi v rôznych odvetviach. A o toto nám v projekte Zlaté dno predovšetkým ide," priblížila dnes v Bratislave pri predstavovaní kampane jej autorka a členka predstavenstva Zväzu obchodu a cestovného ruchu (ZOCR) Bohumila Tauchmannová.
Organizátori chcú takto navrátiť imidž remeslám, profesiám, obnoviť stavovskú česť a v dobrom slova zmysle aj národnú hrdosť. "Zároveň je veľmi dôležité, aby sa aj z praxe naštartovala spolupráca medzi štátom, samosprávou a všetkými ostatnými zainteresovanými. Projekt je založený na synergii spolupráce a komunikácie," dodala k cieľom kampane Zlaté dno Tauchmannová.
"Chceme im povedať, že každá práca má svoje čaro. Každú prácu, keď robíme dobre, je v nej aj kus umenia, kus šťastia a uspokojenia. Keď žiaci vychodia školu, nebudú tak rozširovať rady nezamestnaných, ale budú hľadanými odborníkmi v rôznych odvetviach. A o toto nám v projekte Zlaté dno predovšetkým ide," priblížila dnes v Bratislave pri predstavovaní kampane jej autorka a členka predstavenstva Zväzu obchodu a cestovného ruchu (ZOCR) Bohumila Tauchmannová.
Organizátori chcú takto navrátiť imidž remeslám, profesiám, obnoviť stavovskú česť a v dobrom slova zmysle aj národnú hrdosť. "Zároveň je veľmi dôležité, aby sa aj z praxe naštartovala spolupráca medzi štátom, samosprávou a všetkými ostatnými zainteresovanými. Projekt je založený na synergii spolupráce a komunikácie," dodala k cieľom kampane Zlaté dno Tauchmannová.