Quantcast
Spravodajský portál Tlačovej agentúry Slovenskej republiky
Štvrtok 9. máj 2024Meniny má Roland
< sekcia Slovensko

Kúpeľníctvo je spolu s akvaparkmi kľúčové pri propagácii Slovenska

Foto: TASR/František Iván

"V marketingovej komunikácii do zahraničia budeme aj naďalej komunikovať svetovú unikátnosť v množstve a kvalite liečivých prameňov," podotkol pre TASR generálny riaditeľ SACR František Stano.

Bratislava 26. mája (TASR) – Kúpeľníctvo patrí podľa Slovenskej agentúry pre cestovný ruch (SACR) spolu s wellness a akvaparkmi medzi kľúčové témy pri propagácii Slovenska. "V marketingovej komunikácii smerom do zahraničia budeme aj naďalej komunikovať svetovú unikátnosť v množstve a kvalite liečivých prameňov na Slovensku," podotkol pre TASR generálny riaditeľ SACR František Stano.

Kúpele sa podľa jeho slov objavia aj v kampani a prezentáciách počas letných olympijských hier 2012 v Londýne. Za kľúčový pre prosperitu slovenského kúpeľníctva považuje SACR nemecký trh. "Záujem o kúpele však rastie aj na ruskom trhu," dodal Stano.

Ako poznamenal, kúpele pravidelne využívajú možnosť prezentovať sa na medzinárodných veľtrhoch cestovného ruchu, či už na vlastnej ploche alebo spolu so SACR. "Treba však povedať, že situácia v marketingu kúpeľov je od lokality k lokalite rôzna, čo platí aj o kvalite služieb." Dobré skúsenosti sú tak podľa Stana napríklad s Dudincami, Turčianskymi i Trenčianskymi kúpeľmi, Bojnicami či Rajeckými Teplicami.