Quantcast
Spravodajský portál Tlačovej agentúry Slovenskej republiky
Piatok 29. marec 2024Meniny má Miroslav
< sekcia Slovensko

SKOK sa v predvolebnej kampani zameria na mladých

Predseda strany SKOK Juraj Miškov Foto: TASR/Michal Svítok

Na odchod mladých ľudí zo Slovenska chce SKOK poukázať aj v novej bilbordovej kampani.

Bratislava 4. januára (TASR) - Strana SKOK sa v predvolebnej kampani zameria na mladých. Ich vysokú nezamestnanosť a následný nútený odchod do zahraničia považuje za hlavný problém Slovenska. "Chceme ukázať, čo sú skutočné problémy ľudí na Slovensku – nie sú to ani utečenci, ani to, či tzv. pravica je, alebo nie je zjednotená," uviedol líder mimoparlamentnej strany Juraj Miškov.

Na odchod mladých ľudí zo Slovenska chce SKOK poukázať aj v novej bilbordovej kampani. Miškov upozorňuje, že ich problémy doteraz nevyriešila pravica ani ľavica. "Niektoré strany ani nepredstierajú, že je pre nich najlepšie sedieť v opozícii a nerobiť nič. Ako chcú zlepšiť situáciu mladých ľudí, ak nemajú plán a nevedia vysvetliť, ako ho chcú naplniť?" doplnil Miškov.

Situáciu mladých chce SKOK riešiť plánom Singapúr. "Ide o 100 konkrétnych opatrení, ktoré sme začali plniť ešte v Radičovej vláde. Za rok a pol vzniklo 54.000 pracovných miest a malé firmy ušetrili milióny eur. Mohli tak tvoriť nové miesta pre šikovných mladých ľudí, dávať viac na platy," skonštatoval Miškov. Strana ide do volieb s číslom 18, čo považuje za symbolické.