< sekcia Šport

Brandariz hral podľa prezidenta Levante za FC Barcelona neoprávnene

Ilustračná snímka. Foto: TASR/AP

Obranca dostal dištanc za žltú kartu, ktorú inkasoval v dueli béčka FC Barcelona v druhej najvyššej súťaži a podľa Catalana nemal hrať v nasledujúcom zápase Copa del Rey proti jeho klubu.

Madrid 17. januára (TASR) - Futbalový klub FC Barcelona čelí možnému vylúčeniu z Kráľovského španielskeho pohára. Podľa prezidenta UD Levante Francisca Javiera Catalana nastúpil za Kataláncov neoprávnene v prvom osemfinálovom zápase Juan Brandariz.

Obranca dostal dištanc za žltú kartu, ktorú inkasoval v dueli "béčka" FC Barcelona v druhej najvyššej súťaži a podľa Catalana nemal hrať v nasledujúcom zápase Copa del Rey proti jeho klubu. "Akokoľvek dopadne odveta, v piatok budeme riešiť túto záležitosť s Kráľovskou španielskou futbalovou federáciou," citovala šéfa Levante agentúra AFP. Vedenie "Blaugranas" sa odvoláva na novembrovú úpravu pravidiel, podľa ktorej sa trest za žlté karty v ligových súťažiach neprenáša do pohára.

Levante zvíťazilo v úvodnom stretnutí na domácom ihrisku 2:1.

Páči sa mi TERAZ.SK na Facebooku

Staňte sa fanúšikom a sledujte dôležité správy z TASR priamo na vašom Facebooku.