Quantcast
Spravodajský portál Tlačovej agentúry Slovenskej republiky
Sobota 1. jún 2024Meniny má Žaneta
< sekcia Šport

FC Barcelona s novým sponzorom, štadión premenujú na Spotify Camp Nou

Futbalový štadión Cam Nou v Barcelone. Foto: TASR/AP

Nové logo by malo byť súčasťou mužských, ženských aj tréningových dresov od začiatku nadchádzajúceho ročníka do sezóny 2025/2026.

Barcelona 16. marca (TASR) - Španielsky futbalový klub FC Barcelona sa v utorok dohodol na dlhodobej spolupráci s digitálnou hudobnou službou Spotify. Po novom sponzorovi bude od júla niesť štadión názov "Spotify Camp Nou" a logo švédskej spoločnosti nahradí na dresoch japonskú firmu Rakuten.

"Spotify a FC Barcelona budú spolupracovať na tom, aby mal tento ikonický dres príležitosť oslavovať umelcov z celého sveta, ktorí sa budú môcť spojiť s globálnou komunitou fanúšikov tímu," citovala agentúra AP z oficiálneho vyhlásenia klubu. Hodnota tohto kontraktu sa údajne pohybuje na úrovni 60 až 70 miliónov eur. Päťnásobných víťazov najprestížnejšej európskej klubovej súťaže sprevádzajú finančné problémy, ktoré spôsobili pandémia koronavírusu a manažment predchádzajúceho vedenia.

Nové logo by malo byť súčasťou mužských, ženských aj tréningových dresov od začiatku nadchádzajúceho ročníka do sezóny 2025/2026. Zmluvu podpísalo predstavenstvo Barcelony, v apríli ju však čaká ešte ratifikácia.