V krajine päťnásobných majstrov sveta je predaj alkoholu zakázaný na športových štadiónoch od roku 2003.
Autor TASR
Sao Paulo 22. marca (TASR) - Brazílsky parlament v stredu opäť neschválil kľúčový rozpočet, čo môže skomplikovať prípravy na organizovanie futbalových majstrovstiev sveta v roku 2014.
Jedným z hlavných problémov je predaj alkoholu aj v priestoroch 12 štadiónov počas finálového turnaja, ale aj netransparentné využívanie verejných prostriedkov.
Schválenie spomínaného účtu je dôležité nielen pre prípravu svetového šampionátu, ale aj už tradičnej generálky v podobe Pohára konfederácií v roku 2013. Kritika na adresu brazílskych organizátorov však z domácich zdrojov narastá, naposledy kritizoval prerozdeľovanie financií legendárny reprezentant a súčasný poslanec Romario.
V krajine päťnásobných majstrov sveta je predaj alkoholu zakázaný na športových štadiónoch od roku 2003, ale v roku 2007 brazílski organizátori sľúbili, že predaj výrobkov s etanolom povolia.
Lenže futbalový "mundial" patrí k najväčším športovým podujatiam v histórii a jeho chod pomáhajú zabezpečiť lukratívne sponzorské zmluvy. Už v podstate pravidelne bývajú sponzormi futbalových ligových súťaží výrobcovia alkoholu, partnerom FIFA bol napríklad pivovar Heineken a teraz je to zasa Budweiser.
Jedným z hlavných problémov je predaj alkoholu aj v priestoroch 12 štadiónov počas finálového turnaja, ale aj netransparentné využívanie verejných prostriedkov.
Schválenie spomínaného účtu je dôležité nielen pre prípravu svetového šampionátu, ale aj už tradičnej generálky v podobe Pohára konfederácií v roku 2013. Kritika na adresu brazílskych organizátorov však z domácich zdrojov narastá, naposledy kritizoval prerozdeľovanie financií legendárny reprezentant a súčasný poslanec Romario.
V krajine päťnásobných majstrov sveta je predaj alkoholu zakázaný na športových štadiónoch od roku 2003, ale v roku 2007 brazílski organizátori sľúbili, že predaj výrobkov s etanolom povolia.
Lenže futbalový "mundial" patrí k najväčším športovým podujatiam v histórii a jeho chod pomáhajú zabezpečiť lukratívne sponzorské zmluvy. Už v podstate pravidelne bývajú sponzormi futbalových ligových súťaží výrobcovia alkoholu, partnerom FIFA bol napríklad pivovar Heineken a teraz je to zasa Budweiser.