Quantcast
Spravodajský portál Tlačovej agentúry Slovenskej republiky
Štvrtok 28. marec 2024Meniny má Soňa
< sekcia Zahraničie

Británia minula 96.000 libier na reklamy podporujúce Mayovej návrh

Britská premiérka Theresa Mayová. Foto: TASR/AP

Reklamy obsahovali hashtag #BackTheBrexitDeal (podporte dohodu o brexite) a mali formu krátkych videozáznamov, ktoré odkazovali na oficiálnu stránku britskej vlády.

Londýn 10. decembra (TASR) - Britská vláda minula za uplynulý týždeň vyše 96.000 libier (106.400 eur) za reklamy na sociálnej sieti Facebook, vyzývajúce ľudí na podporu dohody o tzv. brexite, ktorú presadzuje premiérka Theresa Mayová. Informáciu priniesol v pondelok webový portál denníka The Guardian.

Reklamy obsahovali hashtag #BackTheBrexitDeal (podporte dohodu o brexite) a mali formu krátkych videozáznamov, ktoré odkazovali na oficiálnu stránku britskej vlády. Na stránke boli uverejnené informácie o ukončení členstva Británie v EÚ.

Reklamy financované z verejných zdrojov stáli vládu 96.684 libier a minulý týždeň boli zobrazené najmenej päť miliónkrát.

Videá boli prispôsobené tak, aby zasiahli rôzne typy užívateľov. Muži mali podľa The Guardian radšej reklamy, ktoré oznamovali, že návrh dohody pomôže Británii znížiť úroveň imigrácie.

Špeciálne vytvorené videá sa zase zameriavali na krajiny v rámci Spojeného kráľovstva: Škótsko, Wales a Severné Írsko.