Tento rok sa v rámci uvedenej kampane začne aj niekoľko ďalších aktivít a webovej lokalite projektu pribudne nová sekcia zameraná na tzv. vodnú stopu tovarov, ako sú rifle, hamburgery alebo pivo.
Autor TASR
,aktualizované Brusel 22. mája (TASR) – Európska komisia (EK) zverejnila dnes nový videoklip ako súčasť kampane Prebudená generácia (Generation Awake!), ktorá upozorňuje spotrebiteľov na nebezpečenstvá súvisiace s neudržateľnými spotrebiteľskými návykmi. Teraz ide o snahu upozorniť na nadmernú spotrebu vody.
V klipe účinkuje vodný nadšenec Walter v podobe nervózneho vedra, ktoré sa zaoberá otázkou nadmernej spotreby vody. Klip je prepojený s webovými stránkami projektu Generation Awake vo viacerých jazykoch, ktorých cieľom je podnietiť občanov, aby uvažovali o svojich spotrebiteľských návykoch, a pomôcť im pri zmene správania a osvojení si udržateľnejšieho životného štýlu.
Tento rok sa v rámci uvedenej kampane začne aj niekoľko ďalších aktivít a webovej lokalite projektu pribudne nová sekcia zameraná na tzv. vodnú stopu tovarov, ako sú rifle, hamburgery alebo pivo.
V septembri 2012 bude mať verejnosť možnosť zapojiť sa do videosúťaže a začiatkom jesene sa budú konať v Taliansku, Holandsku, Rumunsku a Španielsku podujatia, ktorých cieľom bude motivovať ľudí, aby zmenili svoje správanie.
Generation Awake je kampaň EK v oblasti efektívneho využívania zdrojov. Cieľom je zvýšiť informovanosť o environmentálnych, hospodárskych, sociálnych a osobných dôsledkoch neudržateľného plytvania prírodnými zdrojmi a naštartovať zmeny spotrebiteľských návykoch a správaní. Konečným cieľom je pomôcť občanom pri každodennom vytváraní zodpovedných spotrebiteľských návykov.
Od svojho vytvorenia v októbri 2011 prilákali webové stránky, ktoré sú k dispozícii v 23 jazykoch EÚ, viac ako 200.000 návštevníkov. Videoklip ku kampani si pozrelo viac ako 1 milión ľudí a jej stránka na Facebooku www.facebook.com/generationawake> má už takmer 13.000 fanúšikov.
Kampaň je osobitne určená pre mladých obyvateľov miest a rodiny v celej Európskej únii a zámerom je nielen zvýšiť povedomie o dôležitosti efektívneho využívania zdrojov, ale tiež podporiť zmenu ich návykov.
Podrobnosti o kampani sú na viacjazyčnej webovej stránke www.generationawake.eu>.
V klipe účinkuje vodný nadšenec Walter v podobe nervózneho vedra, ktoré sa zaoberá otázkou nadmernej spotreby vody. Klip je prepojený s webovými stránkami projektu Generation Awake vo viacerých jazykoch, ktorých cieľom je podnietiť občanov, aby uvažovali o svojich spotrebiteľských návykoch, a pomôcť im pri zmene správania a osvojení si udržateľnejšieho životného štýlu.
Tento rok sa v rámci uvedenej kampane začne aj niekoľko ďalších aktivít a webovej lokalite projektu pribudne nová sekcia zameraná na tzv. vodnú stopu tovarov, ako sú rifle, hamburgery alebo pivo.
V septembri 2012 bude mať verejnosť možnosť zapojiť sa do videosúťaže a začiatkom jesene sa budú konať v Taliansku, Holandsku, Rumunsku a Španielsku podujatia, ktorých cieľom bude motivovať ľudí, aby zmenili svoje správanie.
Generation Awake je kampaň EK v oblasti efektívneho využívania zdrojov. Cieľom je zvýšiť informovanosť o environmentálnych, hospodárskych, sociálnych a osobných dôsledkoch neudržateľného plytvania prírodnými zdrojmi a naštartovať zmeny spotrebiteľských návykoch a správaní. Konečným cieľom je pomôcť občanom pri každodennom vytváraní zodpovedných spotrebiteľských návykov.
Od svojho vytvorenia v októbri 2011 prilákali webové stránky, ktoré sú k dispozícii v 23 jazykoch EÚ, viac ako 200.000 návštevníkov. Videoklip ku kampani si pozrelo viac ako 1 milión ľudí a jej stránka na Facebooku www.facebook.com/generationawake> má už takmer 13.000 fanúšikov.
Kampaň je osobitne určená pre mladých obyvateľov miest a rodiny v celej Európskej únii a zámerom je nielen zvýšiť povedomie o dôležitosti efektívneho využívania zdrojov, ale tiež podporiť zmenu ich návykov.
Podrobnosti o kampani sú na viacjazyčnej webovej stránke www.generationawake.eu>.