Quantcast
Spravodajský portál Tlačovej agentúry Slovenskej republiky
Štvrtok 25. apríl 2024Meniny má Marek
< sekcia Zahraničie

Vo Francúzsku sa nakupujúci pobili kvôli obľúbenej pochúťke

Na snímke chlieb natretý známou čkoládovou nátierkou. Foto: TASR/AP

Zamestnanec obchodu uviedol, že šikovnejší zákazníci sa v obchodoch objavili večer pred vypuknutím akcie a v regáloch si poskrývali poháre s nutelou tak, aby ich iní milovníci čokolády nemohli nájsť.

Paríž 26. januára (TASR) - Spoločnosť vyrábajúca orieškovo-čokoládovú nátierku Nutella v piatok kritizovala obchodnú kampaň siete francúzskych supermarketov, ktorá znížením ceny za ich výrobok vyvolala miestami až "bitky" medzi zákazníkmi.

V rámci svojej akciovej ponuky sieť obchodov Intermarché predáva od štvrtka do soboty 950-gramové balenie nutely za 1,41 eura namiesto obvyklých 4,70 eura. Výrobca, firma Ferrero, vo svojom stanovisku pre agentúru DPA v piatok uviedla, že išlo o jednostrannú iniciatívu obchodnej siete.

"Ferrero vyjadruje ľútosť nad touto akciou a jej následkami, ktoré viedli k zmätku a sklamaniu pre spotrebiteľov," uviedla spoločnosť.

Regionálne noviny Le Progres informovali o incidentoch v takmer všetkých obchodoch siete Intermarché v údolí rieky Loire, keď sa medzi ľuďmi rozšírila vo štvrtok správa o výhodnej cene nutely.

Jeden zo zamestnancov obchodnej siete uviedol, že "šikovnejší" zákazníci sa v obchodoch objavili už večer pred vypuknutím akcie a v regáloch si poskrývali poháre s nutelou tak, aby ich iní milovníci čokolády nemohli nájsť. V dedine Ostricourt museli do obchodu privolať policajtov, aby obnovili poriadok po tom, ako sa zákazníci o nutelu doslova pobili.