Bratislava 2. septembra (TASR) – Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy chce zrýchliť riešenie občianskych podnetov, ktoré sa týkajú údržby zelene a ciest. Od septembra spustil službu Rýchle zásahy, prostredníctvom ktorej chce takéto podnety vyriešiť do 72 hodín.
„Rýchle zásahy sa budú vzťahovať na upozornenia na nedostatočne pokosenú trávnatú plochu, suchú zeleň v havarijnom stave, zlomený konár v havarijnom stave, neorezanú prícestnú zeleň, preplnený alebo poškodený kôš, chýbajúci alebo poškodený kanalizačný poklop, znečistené komunikácie, poškodené vertikálne dopravné značenie a nefunkčný semafor," spresnila hovorkyňa hlavného mesta Katarína Rajčanová.
Podnet možno nahlásiť prostredníctvom formulára na webe hlavného mesta. „Nahlásenie je potrebné doplniť aspoň jednou fotografiou aktuálneho stavu, aby sa urýchlila identifikácia a overila opodstatnenosť zásahu," dodala hovorkyňa.
Na riešení rýchlych zásahov spolupracuje mesto Bratislava s portálom Odkaz pre starostu, ktorý umožňuje obyvateľom samospráv nahlasovať rôzne nedostatky na verejnom priestore.