Quantcast
Spravodajský portál Tlačovej agentúry Slovenskej republiky
Piatok 26. apríl 2024Meniny má Jaroslava
< sekcia Ekonomika

DPDgroup zvýšila svoj podiel v spoločnosti Ninja Van

DPDgroup zvýšila svoj podiel v spoločnosti Ninja Van, posilňuje svoju pozíciu na trhu juhovýchodnej Ázie Foto: DPDgroup

Posilňuje svoju pozíciu na trhu juhovýchodnej Ázie.

Bratislava 14. októbra (OTS) - Kuriérska spoločnosť DPDgroup, prostredníctvom materskej spoločnosti GeoPost, zvýšila svoj vlastnícky podiel v singapurskej logistickej spoločnosti Ninja Van a posilnila tak svoju pozíciu na trhu juhovýchodnej Ázie. Chce tak využiť obchodné príležitosti, ktoré tento región ponúka.

DPDgroup získala menšinový podiel v spoločnosti Ninja Van už v januári 2018. Ten teraz zvýšila až na 40%. Logistická spoločnosť Ninja Van vďaka tomu získala 578 miliónov USD, ktoré plánuje využiť na ďalší rozvoj na trhoch juhovýchodnej Ázie. Za posledné 3 roky sa Ninja Van aj vďaka spolupráci s DPDgroup rozrástol zo spoločnosti, ktorá v roku 2018 doručila menej ako 30 miliónov zásielok na firmu, ktorá dokáže dopraviť takmer 500 miliónov balíkov ročne.

„So spoločnosťou Ninja Van spolupracujeme už niekoľko rokov a sme veľmi hrdí na to, že môžeme podporiť ich ďalší rast. Vďaka tomuto financovaniu posilňujeme naše ambície na kľúčovom geografickom trhu. Táto transakcia predstavuje nový míľnik v zavádzaní našej stratégie, ktorej cieľom je akcelerácia na nových trhoch, akým je aj juhovýchodná Ázia," hovorí Boris Winkelmann, predseda predstavenstva a generálny riaditeľ GeoPost/DPDgroup.

Trh s doručovaním balíkov v juhovýchodnej Ázii posledné roky výrazne rastie a v roku 2020 patril v oblasti elektronického obchodu medzi najrýchlejšie rastúce regióny (+36%). Elektronický obchod však v tejto časti sveta stále predstavuje iba 4,3% celkových maloobchodných tržieb, trh s doručovaním balíkov má preto v budúcnosti výrazný potenciál na rozvoj. Očakáva sa, že elektronický obchod v juhovýchodnej Ázii bude pokračovať vo výraznom raste a zo súčasných 62 miliárd USD presiahne 172 miliárd dolárov v roku 2025.

O Ninja Van
Ninja Van je popredná, technologicky vyspelá, expresná logistická spoločnosť, ktorá poskytuje riešenia dodávateľského reťazca pre podniky všetkých veľkostí v juhovýchodnej Ázii. Ninja Van začal svoju činnosť v roku 2014 ako logistická spoločnosť, ktorá sa špecializovala na tzv. poslednú míľu v Singapure. Odvtedy sa stal jednou z najrýchlejšie rastúcich spoločností v oblasti logistiky v regióne a dodáva firmám inovatívne riešenia, ktoré optimalizujú príležitosti elektronického obchodu. V súčasnosti sa sieť spoločnosti Ninja Van rozrástla do šiestich krajín: Singapur, Malajzia, Indonézia, Thajsko, Vietnam a Filipíny.