Podľa generálneho riaditeľa sekcie potravinárstva a obchodu MPRV SR M. Lapšanského je veľká škoda, že sa nenašla dohoda medzi komorami, výrobcami, potravinármi a rezortom na spolufinancovaní fondu.
Autor TASR
Bratislava 20. augusta (TASR) – So Slovenskou poľnohospodárskou a potravinárskou komorou a Potravinárskou komorou Slovenska nedošlo k dohode na marketingovom fonde, do ktorého by prispievali poľnohospodári, komora, členovia komory aj Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka (MPRV) SR. Povedala to v utorok rezortná ministerka Gabriela Matečná (SNS).
„Ministerstvo sa vybralo inou cestou, cestou podpory značiek kvality. Snažíme sa navigovať našich potravinárov a spracovateľov, že tieto značky majú úspech u našich spotrebiteľov a ukazujú nám to aj prieskumy," priblížila.
Podľa generálneho riaditeľa sekcie potravinárstva a obchodu MPRV SR Milana Lapšanského je veľká škoda, že sa nenašla dohoda medzi komorami, výrobcami, potravinármi a rezortom na spolufinancovaní fondu, pretože je to odskúšaná vec v zahraničí. „Budovanie spotrebiteľského patriotizmu musí byť dlhodobé, koncepčné a musí mať dostatok zdrojov na presvedčenie spotrebiteľa,“ povedal. Generálny riaditeľ verí, že myšlienka fondu nájde v budúcnosti celoplošnú podporu a bude zrealizovaná.
„Ministerstvo sa vybralo inou cestou, cestou podpory značiek kvality. Snažíme sa navigovať našich potravinárov a spracovateľov, že tieto značky majú úspech u našich spotrebiteľov a ukazujú nám to aj prieskumy," priblížila.
Podľa generálneho riaditeľa sekcie potravinárstva a obchodu MPRV SR Milana Lapšanského je veľká škoda, že sa nenašla dohoda medzi komorami, výrobcami, potravinármi a rezortom na spolufinancovaní fondu, pretože je to odskúšaná vec v zahraničí. „Budovanie spotrebiteľského patriotizmu musí byť dlhodobé, koncepčné a musí mať dostatok zdrojov na presvedčenie spotrebiteľa,“ povedal. Generálny riaditeľ verí, že myšlienka fondu nájde v budúcnosti celoplošnú podporu a bude zrealizovaná.