Bratislava 30. januára (TASR) - Čo majú spoločné tisíce pier, pršiplášťov či igelitiek a státisíce nezamestnaných, ktoré atakujú deväťročné rekordy?
Rezort práce plánuje nakúpiť reklamné predmety za takmer stotisíc eur z eurofondov, a tak pomôcť zviditeľniť projekty na zamestnanie. Odborníkom sa to zdá neobvyklé.
Ministerstvo argumentuje, že propagácia je nevyhnutná, ak chce štát získať peniaze z Bruselu.
"Predmety sú štandardnou súčasťou nástrojov publicity projektov v krajinách Európskej únie," tvrdí hovorca rezortu Michal Stuška. Upozorňuje, že súčasťou publicity je aj informačná kampaň či odborné konferencie. Šéfka Aliancie Fair-play Zuzana Wienk sa pozastavuje nad sumou, ktorá sa jej zdá privysoká. Píše denník HOSPODÁRSKE NOVINY na titulnej strane v článku
"Z peňazí na ľudí bez práce nakúpia perá".