Problém sa týka postelí KRITTER s dátumom výroby od 1114 do 1322 a postelí SNIGLAR s dátumom od 1114 do 1318.
Autor TASR
Bratislava 15. augusta (TASR) - Spoločnosť IKEA žiada zákazníkov, ktorí si zakúpili detskú posteľ KRITTER alebo SNIGLAR, aby kontaktovali jej Centrum služieb zákazníkov.
Spoločnosť dostala sedem oznámení o zlomení kovového stĺpika spájajúceho rám postele s bezpečnostnou zábranou. Zlomený stĺpik môže mať ostré hrany, takže hrozí riziko poranenia. TASR o tom informovala Jana Hrubcová z PR IKEA Bratislava.
Spoločnosť zatiaľ nedostala žiadne oznámenie o tom, že by zlomený stĺpik spôsobil akékoľvek poranenie. Upozorňuje, že tento problém sa týka iba postelí KRITTER s označeným dátumom výroby od 1114 do 1322 a postelí SNIGLAR s označeným dátumom od 1114 do 1318.
Predajca nábytku sa za nepríjemnosti zákazníkom ospravedlňuje a prosí tých, ktorí si kúpili spomínaný tovar, aby ho kontaktovali na čísle 02/48226111 alebo e-mailom na ikea.info@ikea.com, aby mohli bezplatne dostať súpravu dielcov na opravu.
Spoločnosť dostala sedem oznámení o zlomení kovového stĺpika spájajúceho rám postele s bezpečnostnou zábranou. Zlomený stĺpik môže mať ostré hrany, takže hrozí riziko poranenia. TASR o tom informovala Jana Hrubcová z PR IKEA Bratislava.
Spoločnosť zatiaľ nedostala žiadne oznámenie o tom, že by zlomený stĺpik spôsobil akékoľvek poranenie. Upozorňuje, že tento problém sa týka iba postelí KRITTER s označeným dátumom výroby od 1114 do 1322 a postelí SNIGLAR s označeným dátumom od 1114 do 1318.
Predajca nábytku sa za nepríjemnosti zákazníkom ospravedlňuje a prosí tých, ktorí si kúpili spomínaný tovar, aby ho kontaktovali na čísle 02/48226111 alebo e-mailom na ikea.info@ikea.com, aby mohli bezplatne dostať súpravu dielcov na opravu.