Bratislava 5. marca (TERAZ.sk-OTS) - Jedným z kanálov výhodného nakupovania sa stali zľavové portály, ktoré prinášajú čoraz viac zliav rôzneho druhu.
„
Minulý rok ste si už na zľavových portáloch mohli kúpiť aj operáciu pŕs, značkový sveter či parkety,“ hovorí
Andrea Hinková z najväčšieho agregátora zliav
Odpadnes.sk. „T
rh hromadného nakupovania v roku 2012 narástol približne o 60%”, pokračuje Andrea Hinková. Viac ako polovicu trhu obsadili dvaja hráči Zľavomat.sk a Zľavadňa.sk. Tieto dva portály majú na stránke
www.odpadnes.sk najviac ponúk. Tretí portál Shopcity za nimi výrazne zaostáva.
O vzrastajúcej obľube zľavových portálov hovorí aj výrazné navýšenie obratu spomínaných dvoch portálov. Zľava Dňa zaznamenala oproti minulému roku nárast približne o 70% a Zľavomat dokonca o 334%. Polovicu objemu Zľavy Dňa predstavovali ponuky z gastronómie, Zľavomat dominuje v predaji pobytov, v ktorom zvýšil svoj obrat o 274%. Zľavomat sa tak svojím objemom výrazne priblížil k Zľave Dňa.
Oproti minulému roku vzrástla aj priemerná cena kupónov nakúpených na zľavových portáloch, u Zľave Dňa je to približne 30 € a u Zľavomatu o niečo vyššie, 42 €.
Podľa PR manažérky portálu Odpadnes.sk Andrey Hinkovej sa bude trh zľavových portálov sústreďovať v roku 2013 hlavne na módu a tovar, ktoré majú rastúcu tendenciu.
Odpadnes.sk ponúka každý deň aktuálne zľavy od všetkých zľavových portálov a tie sú ďalej delené do svojich kategórií – pobyty, jedlo, krása, šport, tovar, relax a ostatné. Minulý rok rozšíril svoju ponuku o letáky obchodných domov, ale aj o módu.