Quantcast
Spravodajský portál Tlačovej agentúry Slovenskej republiky
Piatok 19. apríl 2024Meniny má Jela
< sekcia Ekonomika

JYSK Slovensko predstavuje oddelenie business to business

Spoločnosť JYSK je medzinárodná sieť predajní so škandinávskymi koreňmi, ktorá predáva všetko pre domácnosť a záhradu. Spoločnosť JYSK prevádzkuje na Slovensku 49 predajní. Foto: JYSK

Škandinávsky maloobchodný reťazec s ponukou vybavenia do domácnosti predstavuje na Slovensku nové oddelenie zamerané na firmy. Oddelenie Business to Business (B2B) sa venuje firemným klientom a prináša komplexné riešenie, ktoré zahŕňa vždy skvelú ponuku a profesionálne poradenstvo.

Bratislava 16. marca (OTS) - Od minuloročného novembra má JYSK Slovensko nové oddelenie zamerané na firemných klientov. V medzinárodnej spoločnosti nie je B2B novinkou, predaju firemným zákazníkom sa spoločnosť JYSK venuje už niekoľko rokov a Slovensko je spomedzi 50 zemí, kde firma pôsobí, v poradí 13. krajinou s oddelením B2B.

Škandinávsky maloobchodný reťazec s ponukou vybavenia do domácnosti predstavuje na Slovensku nové oddelenie zamerané na firmy. Zdroj foto: JYSK

„Vidíme, že hustá sieť predajní je výhodou pri zavádzaní akýchkoľvek služieb. Sme blízko našim zákazníkom nielen sortimentom, ale aj poradenstvom alebo organizáciou väčšieho nákupu. Dlhoročné skúsenosti z maloobchodu nám dávajú istotu, že zvládneme aj na služby náročnú oblasť B2B,“ hovorí o novinke Peter Brányik, generálny riaditeľ pre JYSK Slovensko.

Zdroj foto: JYSK

ZÁUJEM ZÁKAZNÍKOV
Na základe veľkého záujmu zo strany zákazníkov sa otvorenie B2B oproti pôvodnému plánu urýchlilo. Miroslav Košťál, B2B manažér pre JYSK Česká republika a Slovensko, stál pri otvorení českého oddelenia a po menej než roku rozšíril svoj tím a v novembri 2022 spoločne spustili túto službu pre slovenských zákazníkov JYSKu.
Na Slovensku vidí Miroslav Košťál obchodný potenciál v menších a stredných podnikoch, službách a ďalej v špecifickom segmente štátnych zriadení ako sú mestá, školy a škôlky. „Toto je segment, ktorý zvyčajne prichádza na rad ako posledný, keď už je ponuka B2B na danom trhu etablovaná a hľadá nové cesty spolupráce. Zo strany verejného sektoru je tu od začiatku aktívny záujem.“

Miroslav Košťál, B2B manažér pre JYSK Česká republika a Slovensko/ Zdroj foto: JYSK

LOKÁLNA DOSTUPNOSŤ A RÝCHLE DODANIE
Na Slovensku prevádzkuje spoločnosť JYSK 49 predajní. Práve rozšírenosť siete kamenných predajní a lokálna dostupnosť je veľkou výhodou na maloobchodnom trhu.

Zdroj foto: JYSK

„Zákazníci k nám často chodia už s požiadavkou na konkrétny produkt, pretože ho už videli a mali možnosť vyskúšať v predajni blízko ich domova alebo podnikania. Menšie nákupy si môžu spravidla odobrať ihneď, pri väčších objednávkach sme schopní dodať vybrané výrobky v pomerne krátkom čase,“ hovorí Miroslav Košťál.

Zdroj foto: JYSK

Sortiment spoločnosti JYSK zahŕňa širokú ponuku vybavenia pre domácnosť a záhradu. Medzi najžiadanejšie výrobky medzi B2B zákazníkmi patria paplóny, matrace, vankúše, obliečky a textilné doplnky.

Zdroj foto: JYSK

„Vďaka širokej sieti predajní sme lokálni a naše pobočky sú dobre zásobené. Od marca sú všetky slovenské obchody zásobované z nášho najmodernejšieho distribučného centra v maďarskom Ecseri. Ďalšou výhodou je široký sortiment v rôznych kategóriách, či už naprieč segmentom alebo cenovými rovinami. V neposlednom rade máme ako spoločnosť dlhoročné skúsenosti s firemnými klientami – všetko s cieľom poskytnúť našim klientom skvelú zákaznícku skúsenosť,“ hovorí Miroslav.

Viac o B2B a o možnostiach kontaktu alebo registrácie sa dozviete na stránkach: JYSK BUSINESS TO BUSINESS