Spoločnosť Kaufland bola aj tento rok ocenená titulom Slovak Superbrands, čím potvrdila svoje stabilné postavenie medzi elitnými značkami na slovenskom trhu.
Autor OTS
Bratislava 22. júna (OTS) - Udeľuje ho expertná skupina Brand Council na základe verejného prieskumu zrealizovaného renomovanou agentúrou GfK. Členmi skupiny Brand Council sú najuznávanejší slovenskí odborníci z oblasti marketingu, komunikácie a reklamy.
Ocenené značky sa hodnotia podľa prestíže, inovatívnosti a povedomia o značke na našom trhu. Základom je vysoká kvalita a vynikajúce renomé. Držitelia tejto ceny patria do skupiny elitných značiek predstavujúcich vzor úspešného rozvoja a neustáleho zvyšovania hodnoty značky, čo v neposlednom rade zjednodušuje nákupné rozhodovanie zákazníkov.
„Opätovné získanie ocenenia Superbrands potvrdzuje, že značka Kaufland je na Slovensku úspešná a jej neustály rozvoj vnímajú pozitívne nielen zákazníci, ale aj odborná verejnosť, čo nás nesmierne teší. Veď ten, kto sa prestane zlepšovať, prestane byť dobrý,“ uviedla Lucia Langová, hovorkyňa spoločnosti Kaufland Slovenská republika.
Program Superbrands vznikol pred viac ako dvadsiatimi rokmi vo Veľkej Británii s cieľom uviesť do centra pozornosti mimoriadne silné značky a prezentovať ich ďalším spoločnostiam, ktoré by sa rady rozvíjali a učili. Odvtedy získal program celosvetové uznanie a dnes je Superbrands vnímaný ako rešpektované ocenenie v 90 krajinách na piatich kontinentoch.
Ocenené značky sa hodnotia podľa prestíže, inovatívnosti a povedomia o značke na našom trhu. Základom je vysoká kvalita a vynikajúce renomé. Držitelia tejto ceny patria do skupiny elitných značiek predstavujúcich vzor úspešného rozvoja a neustáleho zvyšovania hodnoty značky, čo v neposlednom rade zjednodušuje nákupné rozhodovanie zákazníkov.
„Opätovné získanie ocenenia Superbrands potvrdzuje, že značka Kaufland je na Slovensku úspešná a jej neustály rozvoj vnímajú pozitívne nielen zákazníci, ale aj odborná verejnosť, čo nás nesmierne teší. Veď ten, kto sa prestane zlepšovať, prestane byť dobrý,“ uviedla Lucia Langová, hovorkyňa spoločnosti Kaufland Slovenská republika.
Program Superbrands vznikol pred viac ako dvadsiatimi rokmi vo Veľkej Británii s cieľom uviesť do centra pozornosti mimoriadne silné značky a prezentovať ich ďalším spoločnostiam, ktoré by sa rady rozvíjali a učili. Odvtedy získal program celosvetové uznanie a dnes je Superbrands vnímaný ako rešpektované ocenenie v 90 krajinách na piatich kontinentoch.